אטוולד: "צריכים להשתפר מול השער". מלדה יאבד את מקומו בהרכב?

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, החלוץ שנמצא בתקופה פחות טובה עשוי לרדת לספסל, קורין בכוננות. מאמן נתניה שם דגש על הסיומת: "השחקנים רוצים להתקדם. חיזוק בינואר? נצטרך להיות יצירתיים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון שהשכיחו מעט את פתיחת העונה המוצלחת, מכבי נתניה תארח מחר (שבת החל מ-19:30, שידור ישיר ספורט4) את מכבי פתח תקווה החזקה ביצטדיון ר"ג (עקב שזרוע באצטדיון בנתניה) ותנסה להשיג שלוש נקודות לראשונה מאז תחילת חודש נובמבר.

"ניתחנו את המשחקים האחרונים ודיברנו על המצבים שהשגנו, איך לנצל אותם טוב יותר וכיצד לכבוש שערים. השחקנים רוצים ללמוד ולהשתפר בכל אימון ובכל משחק. אני מרוצה מהעובדה שלא ספגנו בשני המשחקים האחרונים. מצפים לנו חמשים משחקים ב-14 ימים. נתכונן לכל משחק בזמנו", הבהיר המאמן ריימונד אטוולד שהתייחס לתקופה האחרונה

על מכבי פתח תקווה, אמר אטוולד: "זוקבוצה שאני מכיר מהעונה שעברה בליגה הלאומית. אני מכיר את המאמן והוא מכיר אותי. שיחקנו נגדם משחק הכנה ובגביע הטוטו, נגיע מוכנים. נמשיך להשתפר משחק אחר משחק".

קליאן ואן דר קאפ, ריימונד אטוולנד | ברני ארדוב

חלון ההעברות המתקרב: "כמאמן, תמיד מסתכלים על מה שיש לך ועל איפה שאפשר להשתפר. זה התחיל בחלון ההעברות הקטן שהיה לנו אחרי תקופת הקורונה. אנחנו תמיד מחפשים ומסתכלים, אבל מודעים למגבלות התקציב של המועדון ונצטרך להיות יצירתיים אם נרצה לחזק את הסגל. אמרתי לשחקנים שאני מעדיף לשפר את השחקנים הקיימים מאשר להביא חדשים. הבחורים עושים עבודה טובה ונמשיך לעבוד ולהשתפר. אנחנו צריכים לשפר את החדות מול השער ולנצל טוב יותר את ההזדמנויות".

מבחינה מקצועית, אטוולד מתלבט האם לבצע שינוי אחד בהרכב או להישאר עם ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב, כאשר יונס מלדה, שנמצא בכושר פחות טוב לאחרונה וכבש רק שער אחד בשלושת החודשים האחרונים, עשוי לפתוח על הספסל, כשבמקרה כזה רוי קורין יחליפו וקוואן פרייטר יוסט לעמדת החלוץ. עידו וייר אשר החלים מפציעה ישוב לסגל, אך כארם ג'אבר זוכה לעדיפות כשבעמדת המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' ימשיך לרצות עונש הרחקה אשר נקבע בבית הדין ורותם קלר שהרשים מול הפועל תל אביב יפתח.

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסלה אקיניימי, קליאן ואן דר קאפ, רותם קלר, אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, קוואן פרייטר, יונס מלדה (רוי קורין).

יונס מלדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי