מאיר שוחרר מהריתוק ויהיה בסגל, סאקי ובריבו יפתחו מול נתניה

הקשר שוחרר על ידי הצבא ברגע האחרון, אך מתוכנן לשבת על הספסל מול היהלומים (שבת, החל מ-19:30, ישיר בספורט4). החלוץ יפתח על חשבון ארויו. גיא לוזון: "באים מוכנים"

(גודל טקסט)

לאחר רצף של שלושה ניצחונות, מכבי פתח תקווה תנסה להמשיך מחר (שבת החל מ-19:30, שידור ישיר ספורט4) במומנטום החיובי שלה כשתתארח באצטדיון רמת גן אצל מכבי נתניה.

"התאמנו בקצב טוב, עבדנו על הדברים שאנחנו צריכים ורוצים לשפר ואנחנו באים מוכנים לשריקת הפתיחה במטרה להשיג עוד שלוש נקודות. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הטובה שלנו מהתקופה האחרונה ולהביא את שלוש הנקודות", הבהיר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק.

הקשר נאור סבג הוסיף: "אני חושב שהתאקלמתי מצוין. אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן, שמחתי להגיע לפה. אני נהנה ויש פה צוות מאמנים ושחקנים מיוחד". סבג התייחס ליריבה: "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. אנחנו לא מסתכלים על יריבה כזו או אחרת כיותר טובה. אנחנו באים להביא את הכי טוב שלנו ולנצח. החלק ההתקפי של נתניה? המאמנים יכינו אותנו בצורה הכי טובה שהם יכולים ואני בטוח שנתמודד מולם".

ירדן כהן ונאור סבג בחימום | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, גיא לוזון יבצע שני שינויים בהרכב: הקשר עמית מאיר, מהבולטים בתקופה האחרונה, לא יהיה בהרכב, אלא יישב על הספסל. הסיבה? הקשר הצעיר רותק לבסיס והחמיץ את כל האימונים מאז יום שני. הוא אמור היה להיות בריתוק גם בסוף השבוע, אלא שהמאמצים הרבים של המועדון נשאו פרי, הוא שוחרר מהריתוק למרות הכל וייכלל בסגל. אלביס סאקי יחליפו בהרכב, ובנוסף תאי בריבו יקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה כשאור אינברום יוסט לכנף ועבדיאל ארויו יירד לספסל.

בעניין אחר, יו"ר המועדון אבי לוזון נקנס בסכום של 2,000 שקל בגין הדיבורים וההתלהמות כלפי השופט לירן ליאני במהלך המשחק בשבת מול בני יהודה. כזכור, לוזון לא אהב את ההחלטה שלא לשרוק לפנדל על ליאל עבדה, החלטה שהתבררה בסופו שדבר כשגויה מצד השופט וזאת על פי מסקנות ועדת איגוד השופטים.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, ארד בר, נאור סבג, אור אינברום, ליאל עבדה ותאי בריבו

אבי לוזון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי