בדרך חזרה למכבי חיפה? עוואד ידרוש הבהרות לגבי מעמדו בלך פוזנן

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

החלוץ צפוי לשוחח עם הצוות המקצועי בקבוצתו הפולנית, על מנת להבין האם תהיה לו הזדמנות ממשית להשתלב בהרכב. בכרמל ממתינים: "אם ירצה לחזור, הדלת פתוחה". בכר מתלבט בין אבו פאני לאשכנזי בהרכב להפועל ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הקרוב (20:45), בו הירוקים ינסו להאריך את רצף הניצחונות בליגת העל לארבעה בסך הכל ולשמור על המקום הראשון, כאשר השנייה בטבלה, מכבי פתח תקווה, תתארח כבר הערב (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט4) אצל מכבי נתניה. במהלך האימון היום צפוי המאמן ברק בכר לתרגל את ההרכב שיפתח נגד האדומים, אשר אמור להיות דומה לזה שעלה במשחקים האחרונים. עופרי ארד ובוגדן פלאניץ' צפויים להמשיך במרכז ההגנה, כאשר במרכז השדה, בכר מתלבט בין מוחמד אבו פאני ליובל אשכנזי. יאניק ווילדסחוט אמור לחזור לסגל אחרי שהחלים מפציעה.

בינתיים, במועדון החליטו כי השיחות על רכש אפשרי בחלון ההעברות של ינואר יעלו הילוך רק בעוד כעשרה ימים וממתינים להתפתחויות בגזרתו של מוחמד עוואד. החלוץ טרם מצא את מקומו בלך פוזנן הפולנית, אליה הושאל בקיץ האחרון, כאשר שלשום נכנס כמחליף ל-26 דקות במשחק ההפסד לריינג'רס. בסביבתו של עוואד ציינו כי מכבי חיפה עדיין לא ביצעה פנייה אליו וגם השחקן עצמו טרם קיבל החלטה.

לספורט1 נודע כי בימים הקרובים, החלוץ יערוך שיחה עם הצוות המקצועי בלך פוזנן ואם יקבל את הרושם שתהיה לו הזדמנות משמעותית נוספת לחזור ל-11, הוא ינסה למצות את הפוטנציאל שלו באירופה. עוואד אף רמז אתמול כי הוא לא ממהר לשוב לישראל, כשהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הכיתוב "סמוך על התהליך" והוסיף שעון חול.

במכבי חיפה ציינו כי ישמחו לקבל את החלוץ בחזרה, שכן הוא זוכה להערכה רבה מצדו של ברק בכר, שאף ניסה לשכנע אותו להישאר עוד בקיץ האחרון, אולם ההחלטה הסופית תהיה כמובן של עוואד עצמו. "אם הוא ירצה לחזור, הדלת פתוחה", אמרו בכרמל.

ברק בכר. ממתין בסבלנות לעוואד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי