חגיגת כדורגל: 2:3 גדול למכבי נתניה על מכבי פתח תקווה

החבורה של אטוולד חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים בזכות שערים נפלאים של אברהם ועזרא מחוץ לרחבה ופנדל מדויק של מלדה. עבדה ובלוריאן איזנו זמנית, אך לא מנעו הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים. אלמוג כהן נפצע

(גודל טקסט)

המשחק בין שתיים מהקבוצות הכי המלהיבות בליגה הבטיח ובעוד איך קיים. מכבי נתניה שחיפשה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים עשתה זאת בענק עם 2:3 ביתי באצטדיון רמת גן דווקא על מכבי פתח תקווה, שפספסה הזדמנות לשוב באופן זמני לפסגה ורשמה הפסד ליגה ראשון מזה ארבעה משחקים.

לאחר פחות מארבע דקות, בריבו קיבל כדור מעבדה ונותר במצב של אחד על אחד מול עמוס – אך החלוץ החמיץ ברשלנות ומכבי פתח תקווה שילמה את המחיר לאחר שש דקות בלבד, כאשר פרייטר מצא את אברהם שקטע רצף של 355 דקות ללא שער זכות עם בעיטה חזקה מ-20 מטרים.

הקצב הגבוה המשיך לשני הצדדים, אבל מכבי פתח תקווה המשיכה להחמיץ ונתניה הענישה על סף ההפסקה בזכות פנדל מדויק של מלדה שנגרם בעקבות עבירה של דיניס על פרייטר. במהלך המחצית הראשונה, אלמוג כהן פונה באלונקה בשל פציעה בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-20.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

מכבי פתח תקווה חזרה למשחק בדקה ה-50 לאחר כדור מדויק של בריבו לכיוונו של עבדה והכישרון בן ה-19 הקפיץ באלגנטיות מעל עמוס וכעבור 10 דקות מחקה את הפיגור בזכות נגיחה חזקה של בלוריאן, שכבש את שערו הראשון בליגת העל. השוויון לא החזיק זמן רב – בדקה ה-67 עזרא כדרר לכיוון המרכז ובעט כדור שפגע דווקא ברגלו של בלוריאן שהסיט כיוון וינקו נותר חסר אונים. מכאן פתח תקווה לא חזרה למשחק ונתניה עלתה זמנית למקום הרביעי בזכות 2:3 ענק.

מכבי פתח תקווה שהפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקים ושלושה ניצחונות רצופים, תפגוש בשבוע הבא בקרב צמרת את מכבי חיפה באצטדיון המושבה. המנצחת המאושרת מכבי נתניה תתמודד מול האלופה מכבי תל אביב.

חן עזרא חוגג | ברני ארדוב

הרכבים:

מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסלה אקיניימי, קליאן ואן דר קאפ, רותם קלר (עידו וייר 56), אלמוג כהן (יובל שדה 20), אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, קוואן פרייטר (עומרי גנדלמן 80), יונס מלדה.

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן 70), אלביס סאקי, ארד בר (עמית מאיר 80), נאור סבג (אסמיר סוליץ' 63), אור אינברום (ג'וסי לופטה 70), ליאל עבדה, תאי בריבו.

מהלך המשחק

דקה 4: בריבו נותר חופשי לחלוטין מול עמוס לאחר מסירה של עבדה, אך בחר לבעוט דווקא לגופו של השוער, שהצליחה להרחיק לחוץ.

דקה 10, מכבי נתניה עלתה ל-0:1! פרייטר השאיר כדור לאברהם, והקשר בעט כדור נפלא מ-20 מטרים לפינה וקטע רצף של 355 דקות ללא שער.

דקה 67, מכבי נתניה עלתה ל-2:3! עזרא דהר למרכז ובעט כדור מ-18 שפגע בדרך לבלוריאן וינקו נותר חסר אונים.

דני עמוס, קליאן ואן דר קאפ, אקינסלה אקיניימי | ברני ארדוב

דקה 50, מכבי פתח תקווה צימקה ל-2:1! בריבו בנגיעה רכה מצא את עבדה שהקפיץ מזווית קשה מעל עמוס והחזיר את המלאבסים למשחק.

דקה 17: אלמוג כהן נפצע ופונה באלונקה, כעבור שלוש דקות הוחלף על ידי יובל שדה.

דקה 26: אברהם השתלט על כדור בצד ימין וניסה להחזיר לפרייטר, אך הג'מייקאני פספס את המסגרת.

דקה 45, מכבי נתניה עלתה ל-0:2! דיניז ניסה לעצור את פרייטר והכשיל ברחבה. מלדה הכפיל לפני המחצית מהנקודה הלבנה עם השישי שלו העונה.

ינון אליהו | ברני ארדוב

דקה 56: דיניס הגיע בראשו בכדור חופשי, אך נגח לידיו של עמוס

דקה 60, מכבי פתח תקווה השוותה ל-2:2! כדור קרן של אינברום הגיע לבלוריאן שנגח פנימה את שערו הראשון בליגת העל ומחק את הפיגור של נתניה.

דקה 67, מכבי נתניה עלתה ל-2:3! עזרא דהר למרכז ובעט כדור מ-18 שפגע בדרך לבלוריאן וינקו נותר חסר אונים.

אלמוג כהן, אור אינברום | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב
גיא לוזון | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב
אלמוג כהן | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב
ליאל עבדה | ברני ארדוב
ליאל עבדה, ארד בר | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי