Sport1 Banner

רן בן שמעון: "הראיתי לשחקנים קטע של ישראל קטורזה לפני המשחק"

מאמן אשדוד הודה כי השתמש בדבריו הסטנדאפיסט הידוע, שגם אוהד את הקבוצה, כדי לדרבן את שחקניו: "לא ידעתי מה לומר לשחקנים אחרי הניצחון על מכבי ת"א". על שבירת רצף הפסדי החוץ: "יהיו עוד הרבה ניצחונות כאלה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המשחק היום (שבת) בין מ.ס. אשדוד להפועל כפר סבא, היה מבחן גדול עבור הקבוצה מעיר הנמל שרוצה להתברג בשישייה הראשונה של הכדורגל הישראלי. למרות שלא הציגה כדורגל מרשים במיוחד – השיגה ניצחון חוץ ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים ונראה כי בניגוד לשנים האחרונות, קורה משהו מיוחד באשדוד.

רן בן שמעון אמר בסיום המשחק: "אני תמיד מרוצה אחרי ניצחונות. התחלנו את המשחק מצוין, חששנו מאוד וידענו שזה יהיה קשה. הגענו אחרי ניצחון של מכבי תל אביב והיה לי קשה למצוא את המילים המתאימות לשחקנים ופתחתי את האסיפה עם סרטון של ישראל קטורזה. הוא אמר שאשדוד צריכה אופי אחרי הניצחון של מכבי תל אביב וזה היה התמצית עבורי. במחצית השנייה הייתה ירידה גדולה, ולא כל משחק ניתן הופעות גדולות וגם אותן צריך לנצח".

הקושי במשחקי החוץ: "הקבוצה עוברת שינוי ללא קשר למשחקי הבית והחוץ בגלל הקורונה. הקבוצה מתקדמת מנטלית בכל שבוע, אנחנו ננצח עוד הרבה בחוץ ואנחנו בסך הכל מרוצים מאיך שהקבוצה מתקדמת. כרגע אנחנו צריכים לשמור על יציבות להשיג תוצאות".

מוסא בגאיוקו, טום בן זקן, רועי גורדנה | קובי אליהו
עוד באותו נושא: רן בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי