0:3 גדול לחדרה על בני יהודה, הפועל ת"א ירדה למקום האחרון

החדרתים הורידו את האדומים לקרקעית הטבלה עם הצגה על הקבוצה המתרסקת משכונת התקווה, שעדיין לא מינתה מאמן ורשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. צמד לגוזלן, שער בכורה למרמנטיני בישראל

(גודל טקסט)

אברמוב ניצח את אברמוב. גלעד אברמוב בן ה-20 עלה הערב (שבת) בהרכב הפועל חדרה מול בני יהודה של ברק אברמובעם סרט הקפטן על ידו. הקשר הצעיר בישל פעמיים בדרך ל-0:3 מוחץ לקבוצה של שרון מימר על הכתומים והוציא אותה מהמקום האחרון בטבלה. מי שירדה לשם על חשבונה היא לא אחרת מאשר הפועל תל אביב, שתפגוש ביום שני את מכבי חיפה.

החדרתים ניצחו בסך הכל בפעם השנייה העונה עם תצוגת גדולה במחצית הראשונה (בה נכבשו כל השערים), ואחרי שהצליחו לצאת עם המחמאות לא מעט פעמים העונה אבל בלי הנקודות – הפעם הם יצאו גם עם הנקודות וגם עם המחמאות.

ובני יהודה? מצבה נראה רע מאוד, כאשר שוב נראתה לא טוב בלשון המעטה ורשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. אולי הקבוצה צריכה לזרז מינוי מאמן חדש, שכן כפיר אדרי עדיין זה שעומד על הקווים מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ'.

יוסיף מוסא, גלעד אברמוב | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

מהרגע הראשון זה התחיל רע עבור בני יהודה, כאשר חדרה לחצה ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-17 אחרי ששובל גוזלן ניצל טעות של תאמבי סגס וממצב של אחד על אחד מול עומר ניראון לא התבלבל וקבע 0:1. בני יהודה כלל לא הצליחה לייצר מצבים, ההגנה שלה נראתה רע, ובדקה ה-39 החדרתים עלו ל-0:2.

הפעם היה זה גוסטבו מרמנטיני, אך הגול רשום על גלעד אברמוב. שחקן הבית של חדרה, בסך הכל בן 20, עלה עם סרט הקפטן, חטף כדור במרכז השדה ושלח כדור עומק פנטסטי למרמנטיני. הברזילאי התקדם, עבר את עומר ניראון וגלגל לרשת את שער הבכורה שלו בישראל אחרי שהצליח לבשל שלוש פעמים עד כה.

ההתרסקות בחצי הראשון מבחינת בני יהודה נמשכה, וחדרה עלתה ל-0:3 בדקה ה-42. שוב גלעד אברמוב הנחוש בישל, הפעם עם כדור רוחב מתוך הרחבה לעבר גוזלן, שדחק לרשת, השלים צמד ואת החגיגה של האורחת.

גוסטבו מרמנטיני חוגג עם שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

בני יהודה ביצעה שלושה חילופים במחצית שלא ממש עזרו לה, אך בדקה ה-68 פנדל ברור שג'ונתן סיסה ביצע על עמית זנטי לא נשרק לזכות הכתומים, אחרי שהבלם משך בחולצתו של החלוץ והאירוע אפילו לא נבדק ב-VAR.

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, עמית כהן, דן מורי, תאמבי סגס, מישאל ראנז'ל (אבישי כהן, 46), סתיו פיניש (שקד נבון, 72), יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', סילבה קאני (פאדי נג'אר, 46), אריאל לזמי (מוחמד גדיר 46), עמית זנטי (פדרו קמפוס, 79).

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, גלעד אברמוב (מנשה זלקה, 72), תמיר גלזר, ריף מסיקה (כארם ארשיד 62), גוסטבו מרמנטיני (עומר לקאו 62), אודה מרשל (טל כחילה, 72), שובל גוזלן (רודריגו בונגונגי 57).

כפיר אדרי | שלומי גבאי
שרון מימר | שלומי גבאי
מרשל אודה, עמית זנטי | שלומי גבאי
ריף מסיקה, מתיאה ליואיץ' | שלומי גבאי
גוסטבו מרמנטיני חוגג עם מרשל אודה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי