לוזון: "יוצא מההפסד עם ראש מורם", עבדה: "הראינו את האופי שלנו"

מאמן מכבי פ"ת לאחר שנכנע 3:2 למכבי נתניה: "גאה בדרך של הקבוצה. ספגנו מטעויות של חוסר ריכוז וזה לא דבר שמאפיין אותנו". החלוץ: "זה הכדורגל. חייבים להמשיך הלאה מכאן". אטוולד: "עמוס הוא עמוד השדרה שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה שוב הייתה מעורבת במשחק נהדר בעונת 2020/21 בליגת העל, אך לצערה הערב (שבת) היא הפסידה 3:2 למכבי נתניה, במשחק בו היא חזרה מפיגור כפול.

לאחר המשחק, המאמן גיא לוזון הבהיר: "הפסדנו, אבל אני גאה בדרך של הקבוצה. מהדקה הראשונה שיחקנו כדורגל, וגם כשהיינו בפיגור 2:0 אמרנו במחצית שאנחנו קבוצה מספיק טובה, ושאנחנו נשחק באותה הדרך בדיוק. יש לנו יכולת ללחוץ ולעצור מתפרצות. למרות שהפסדנו, אני חושב שאנחנו יכולים להיות גאים. זה חלק מהמשחק. יוצא מכאן עם ראש מורם וגאה".

על ספיגת השערים אמר לוזון: "ספגנו מטעויות של חוסר ריכוז וזה לא דבר שמאפיין אותנו בעונה הזו. מבחינת כדורגל ופריסה על המגרש אני מרוצה מאוד. היו לנו הרבה מצבים במשחק ואם נמשיך ככה, התוצאות יבואו" סיכם.

עבדה. "מתסכל. אנחנו חייבים להמשיך הלאה מכאן" | ברני ארדוב

לאחר המאמן, החלוץ ליאל עבדה, שכבש שער נהדר במשחק הוסיף: "הפסד מתסכל מאוד. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. מאכזב לרדת למחצית בפיגור 2:0, לחזור ואז לספוג שער נוסף. זה הכדורגל, ואנחנו חייבים להמשיך הלאה מכאן".

"יש פה קבוצה טובה, עם אופי חזק, שגם הראינו אותו בעבר. היה חוסר מזל היום. ברמה האישית, תמיד לימדו אותי שעבודה קשה וצניעות יובילו אותי. ההקפצה מול עמוס? כל הזמן ראיתי שהוא יורד לרצפה כשבועטים אליו, אז נתתי צ'יפ וזה נכנס" סיים החלוץ את דבריו.

מן העבר השני, המאמן המנצח ריימונד אטוולד אמר: "חושב שבשבוע שעבר שיחקנו טוב, אבל לא השגנו התוצאות. הפעם שינינו את הטקטיקה שלנו במשחק, אבל עשינו כמה טעויות ואפשרנו לפ"ת לחזור. הראינו את הכוח והאופי שלנו כשחזרנו להוביל וגם ניצחנו".

אטוולד. "הראינו את הכוח והאופי שלנו כשחזרנו להוביל וגם ניצחנו". | ברני ארדוב

"תמיד אני אומר לשחקנים שלי שהם צריכים להמשיך ליצור את המצבים, אחרת הם לא יצליחו להבקיע. עבדנו על הסיומת במהלך סוף השבוע – וזה השתלם. המשחק של עמוס? דני הוא ללא ספק עמוד השדרה של הקבוצה הזו, אני מאוד שמח מההופעה שלו. הוא אחד השחקנים הכי חשובים בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי