אייל סגל מתכנן: הפסקת השימוש בבתי הדין של ההתאחדות

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב

בעלי מכבי נתניה הגה יוזמה במסגרתה יוקם בית דין לספורט, אליו יוסמכו שופטים שיהיו כפופים לבית המשפט המחוזי והעליון. שמחה אחרי ה-2:3 על פ"ת: "זה ווינרים". אלמוג כהן צפוי לפספס את מכבי ת"א

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

קשה היה לפספס את שאגות השמחה של אנשי מכבי נתניה אמש (שבת) בסיום הניצחון 2:3 על מכבי פתח תקווה. ארבעה משחקים לא ניצחו היהלומים בליגה, ואתמול הם הראו אופי כאשר איבדו יתרון כפול אך הצליחו לחזור ולנצח.

צפו בתקציר ה-2:3 של נתניה על מכבי פ"ת

מי שזכה למירב המחמאות בסיום היה השוער דני עמוס, שלמרות שספג שני שערים, הציל את קבוצתו פעמים רבות ורשם את אחד ממשחקיו טובים בתקופתו במועדון. מה שהדאיג את הצוות המקצועי היה היכולת הלא ממש מעודדת של חוליית ההגנה.

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, שנפצע בשריר האחורי ופונה על אלונקה. הקשר, שהתלונן על כאבים עזים והתקשה ללכת, עבר היום בדיקת אולטרסאונד. עקב נפיחות באיזור הפציעה, יצטרך לעבור בדיקה נוספת בסוף השבוע כדי לקבל אבחון מדויק. בכל אופן, הוא צפוי לפספס את המשחק מול מכבי תל אביב ברביעי.

יובל שדה הצעיר, שהחליף את אלמוג כהן, סיכם בסיום: "פתחנו את המשחק מוכנים וראו את זה על המגרש. הבקענו שער מהיר ורצינו לעשות את זה הכי קל בשבילנו. עלינו ל-0:2 והתחלנו את המחצית השנייה עם שתי טעויות שספגנו מהם שני גולים, אבל למדנו מזה המון והצלחנו לחזור להוביל וניצחנו. זה להיות ווינרים ואני מאמין שזה גם ירים אותנו ליום רביעי. נתכונן הכי טוב למכבי ת"א, כמו שהתכוננו למשחק הזה".

יובל שדה | ברני ארדוב

בנתניה לא אהבו את מחאותיו של אבי לוזון, יו"ר מכבי פ"ת, בפני השופטים על תצוגת השיפוט. לוזון מחכה גם בסיום המחצית הראשונה וגם בסיום המשחק. "אסור לו להיות שם וזה העניין. כנראה שאנחנו ילדים טובים מדי", אמרו בקבוצה.

בנושא אחר, לאחר פסק הדין שניתן לקבוצה השבוע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל והבהרת היהלומים כי הם שוקלים פנייה לערכאות אזרחיות, במועדון אכן לא מתכוונים לוותר בעניין וללכת עד הסוף.

לספורט1 נודע כי הבעלים אייל סגל יוזם לאחרונה פנייה לבית דין מנהלתי במטרה להפסיק את השימוש בבתי דין של ההתאחדות לכדורגל ויצירת מנגנון שיפוט חדש שיהווה בעצם בית דין לספורט ויכלול שופטים שיעברו הליכי הסמכה שיפוטים פורמליים ויהיו כפופים לבית המשפט המחוזי והעליון.

הדבר נובע מהבנת הבעלים כי מבחינתו אין משמעות לבית הדין, שהפך לחותמת גומי לכתבי האישום של תובע ההתאחדות שהפך לחותמת גומי של דוחות השיפוט.

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי