רשמית: עמיר תורג'מן פוטר מהפועל כפר סבא

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

כפי שהיה צפוי לאחר ההפסד 1:0 לאשדוד, הנהלת המועדון הודיעה על סיום דרכו של המאמן. סיכויים גבוהים שאלישע לוי יתמנה. "ארבעה זרים פתחו על הספסל", ביקרו בשרון. אכזבה מרז כהן ודסה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

זה היה באוויר לאורך תקופה ארוכה והפעם זה גם יצא לפועל: הפועל כפר סבא הודיעה הבוקר (ראשון) באופן רשמי על סיום דרכו של המאמן עמיר תורג'מן. "מבקשים להודות לעמיר על תקופתו בקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו המקצועית", נמסר מטעם המועדון. כבר לפני כחודש וחצי, לאחר שהקבוצה נכנעה למכבי נתניה, בספורט1 פורסם כי הבעלים יצחק שום החל לשקול זעזוע על הקווים.

צפו בתקציר: הפועל כפ"ס נכנעה 1:0 לאשדוד

בשעות הבוקר המוקדמות עוד טענו בהנהלה כי עדיין לא התקבלה החלטה רשמית, אך כל הרוחות נשבו בכיוון זה, כאשר הסחבת בעניין נמשכה למעשה מאז המחזור הרביעי. כזכור, במועדון כבר שוחחו עם אלישע לוי ואם לא יהיו הפתעות, סיכויים גבוהים כי הוא זה שיחליף את תורג'מן על הקווים.

זה לא סוד שמערכת היחסים בין הצדדים עלתה על שרטון לפני מספר חודשים, כשגם גורמים בקבוצה ציינו כי ההתמהמהות בעניין לא עשתה טוב למועדון. היום, כאמור, ההנהלה התכנסה ומסרה את החלטתה למאמן. יש לציין שמדי ימי ראשון, או בימים אחרים שאחרי משחקים, בכפר סבא עורכים בדרך כלל אימוני שחרור – אך הפעם נמסר לשחקנים כי הם יזכו ליום חופש.

"ארבעה זרים שלנו פתחו על הספסל כשהזר היחיד שתורם קצת הוא קיזיטו וזה אומר הכל. ראינו איך שפתאום בסוף המחצית קצת לחצנו כמה דקות, פתאום נראינו נורמלי וזה רק מגדיל את התחושה שאפשר להוציא פה יותר", אמרו במועדון.

אלישע לוי
אלישע לוי. המאמן הבא של כפ"ס? | מאור אלקסלסי

עיקר הביקורת הופנתה לאמדו סוקונה ("לא ברור איך סיים 90 דקות ביכולת הזאת") ולקשרים רז כהן ואור דסה, שמאכזבים מתחילת העונה. ביקורות הופנו כלפי ההרכב שהוצב במשחק, כאשר כהן עצמו הוקפץ ל-11 ברגע האחרון לאחר שג'ורג' פוצ'יבה התלונן על כאבים ברגלו.

"תחושת ההפסד לא נעימה, אבל זה חלק מהספורט וחלק מחייה של קבוצת כדורגל ושחקן כדורגל" סיכם בסיום הבלם טל מכלוף. "לא פתחנו טוב היום. השתפרנו בהמשך. זה לא הספיק. ניקח את הדברים ונתקן להמשך. אני מאמין בקבוצה ובחברים שלי".

טל מכלוף | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי