תחושת פספוס במכבי פתח תקווה: "הפסד מיותר"

שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים | ברני ארדוב

רצף הניצחונות של המלאבסים נעצר, לוזון: "לפעמים, לא הטובה מנצחת וזה מה שקרה". בקבוצה כעסו על השיפוט: עבדה טען בפני חבריו כי הוכשל ברחבה. דיניז לקח קשה את הטעות. וגם: המסורת החדשה של המאמן

(גודל טקסט)

תחושת פספוס גדולה מאוד במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 3:2 למכבי נתניה אתמול (שבת). הקבוצה של גיא לוזון קיוותה להמשיך במומנטום החיובי ולהאריך את רצף הניצחונות, אך למרות שחזרה מפיגור כפול היא נכנעה לשער ניצחון של חן עזרא, אם כי בכל זאת שמרה על המקום השני בטבלה. "הפסד מיותר, שיחקנו מצוין והיה לנו חוסר מזל. כשהשווינו, היינו קרובים להפוך את המשחק ולהוביל, ומצד שני קיבלנו את השלישי שלהם. זה הכדורגל. אפשר לקחת דברים חיוביים, כי שיחקנו כדורגל התקפי. אם כבר להפסיד, אז בצורה הזאת", אמרו שחקנים בקבוצה.

זה השבוע השני ברציפות שבפתח תקווה לא אהבו את תצוגת השיפוט, כאשר גם הפעם לטענת אנשי המועדון היה צריך להישרק פנדל על ליאל עבדה. הקשר עצמו סיפר לחבריו בחדר ההלבשה כי הופל על ידי בלם מכבי נתניה קיליאן ואן דר קאפ. גם השער של תאי בריבו נפסל בשל שריקה גבולית לנבדל.

"עשינו טעויות של חוסר ריכוז ושילמנו עליהם במזומן, אבל מבחינת משחק, מהדקה הראשונה ועד האחרונה באנו כדי לנצח. יש משחקים שלא הטובה מנצחת, וזה מה שקרה הפעם", הוסיף גיא לוזון. למרות שכבר אינו מרצה עונש הרחקה, המאמן החל מסורת של צפייה במשחק מהיציע ברבע השעה הראשונה, שאחריה הוא יורד לנהל את המשחק על הקווים. המאמן נימק זאת בעובדה כי כך הוא יכול לראות את המשחק מלמעלה.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי הבלם מרכוס דיניז, שרשם פתיחת עונה מצוינת, לקח קשה את הטעות שלו (עבירה ברחבה) שהובילה לשער השני של היריבה, ונראה מדוכדך מאוד. "שיחקנו מאוד טוב, הצלחנו לחזור ל-2:2 והגול השלישי היה חוסר מזל עבורנו. מגיעות מילים טובות לשחקנים שנתנו את כל כולם במשחק הזה", סיכם הברזילאי את המשחק.

עבדה. בפ"ת כעסו על השיפוט | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי