"רוצים שחקן אחד וכולם יודעים מיהו": ההצעה של באר שבע לאלחמיד

חאתם עבד אלחמיד | Ian MacNicol/Getty Images

מגעים ראשונים להשאלה עם אופציה מול שחקן סלטיק, אך גם מכבי חיפה בתמונה. לקבוצה מחכים חמישה משחקים בשבועיים, במועדון הוחלט: רכש יתבצע בכפוף לתוצאות עד תום הסיבוב הראשון בליגה. שביעות רצון מחזרת הזרים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע החליטו כי מספר שחקני הרכש וגודל התקציב שיושקע במהלך חלון ההעברות בינואר שייפתח בעוד כחודש (נדחה מה-5 ל-10 בינואר), ייקבע בהתאם לתוצאות משחקי סוף הסיבוב, כשלקבוצה מחכים חמישה משחקים בשבועיים: הערב (ראשון, שידור ישיר בספורט2 ב-19:45) מול קריית שמונה, ביום רביעי נגד חדרה, הפועל תל אביב בעוד שבוע, ברביעי הבא נגד מכבי פתח תקוה (משחק הבית היחיד מלבד זה של הערב) וסיום הסיבוב ביום ראשון שלאחר מכן, מול בני יהודה.

הקבוצה מרוחקת כרגע שמונה נקודות מהמקום השלישי, אך במאזנה שני משחקים חסרים. "נחכה לפחות לשלושת המשחקים הקרובים על מנת לגבש החלטה סופית", אמרו בבאר שבע. "כרגע, יש שחקן אחד שאנחנו מאוד רוצים וכולם יודעים מיהו".

השחקן הזה הוא חאתם עבד אלחמיד. בבאר שבע הציעו למגן חוזה לחצי עונה עם אופציה לשנתיים נוספות בקיץ, במקרה שיוחלט לממש אותה. במועדון מודעים ללחץ שמפעיל ברק בכר כדי להחתים אותו במכבי חיפה, אך הוא עדיין השחקן המוביל של הדרומיים לחיזוק ההגנה. בבירת הנגב שוקלים חלופה של שחקן זר להתקפה, אם מריאנו בריירו יקבל את האזרחות עד פתיחת החלון. בשלב זה, בבאר שבע הוחלט להקפיא את המגעים עם אלון תורג'מן עד אשר יתברר מה הקבוצה צריכה באמת. בנוסף, במועדון ייפגשו עם נציגו של סינטיהו סלליך לגבי הארכת חוזה. שמו של אלמוג אוחיון הוזכר ואם יגיע, זה יהיה לעיבוי הסגל.

כזכור, בשורה מעודדת הגיעה אמש מכיוונם של הזרים. מריאנו בריירו ומרסלו מלי נמצאים מתחילת העונה, אך זה יהיה המשחק הרביעי בלבד שהם פותחים בהרכב יחד. גם ז'וסואה ואלטון אקולטסה יפתחו ולראשונה אחרי תקופה ארוכה, נראה כי סגל הזרים מתאושש מההיעדרויות שאפיינו אותו, כשגם ג'ונתן אגודלו בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי