מצטרפת למירוץ: חאתם עבד אלחמיד מועמד להפועל ב"ש

סלטיק מוכנה להשאיל את הבלם בהשאלה על פי הדיווחים ובבירת הנגב עוקבים. אם יגיע, במועדון עשויים לשחרר שני בלמים. שחקנים על ההרכב של אבוקסיס לניס (19:55 בספורט1): "הניצחון על בית"ר נתן תיאבון לליגה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מצטרפת למירוץ: הפועל באר שבע שוקלת לצרף את חאתם עבד אלחמיד בינואר. שחקן ההגנה, שהוזכר בתקשורת הסקוטית כמי שצפוי לעזוב את סלטיק ושוקל חזרה לישראל, נחשב לאחד המועמדים של יוסי אבוקסיס.

בבאר שבע עדיין לא יודע באיזו מתכונת אלחמיד ישוב לישראל – השאלה, שחרור ללא תמורה או מכירה, אבל על פי התקשורת הסקוטית, האלופה המקומית עשויה להסכים להעביר אותו בהשאלה עד לסיום העונה אם המגן ג'רמי פרימפונג, שמחוזר על ידי מספר קבוצות באנגליה, לא יעזוב.

אם אלחמיד ישוחרר בחינם או יושאל, בהפועל ב"ש יעשו מאמץ לצרפו, משום שכבר לפני מספר ימים הוחלט לנסות ולצרף בלם ולשחרר לפחות אחד כזה. אם זה יקרה, מרואן קבהא ומריאנו בריירו יתופקדו בעיקר בקישור, כשטאהא ואלחמיד יתחרו עם מיגל ויטור על חולצת ההרכב. אם יגיע, תתקבל החלטה נפרדת לגבי שיר צדק.

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

במועדון לוקחים בחשבון את הפציעות הרבות שעובר מיגל ויטור ועל כן החליטו לנסות לצרף בלם נוסף לסגל. בכל הנוגע למימון שכרו של אלחמיד, הכסף שנכנס מאירופה יכול לסייע מאוד למועדון בחיזוק. שחקן נוסף שהוזכר כאן כמועמד להגיע לאדומים בינואר הוא אלון תורג'מן.

עם זאת, בשלב זה נראה כי באר שבע לא תערוך מהפכה בסגל, אלא תצרף שחקנים שיסייעו לה נקודתית בעמדות מסוימות. אגב, אלחמיד נחשב לאחד השחקנים האהובים על הקהל של באר שבע. שם כבר החלו בקמפיין להחזרו ופנו להנהלה בעניין.

חאתם עבד אלחמיד
אהוב על אוהדי ב"ש. אלחמיד במדים האדומים | מאיר אבן חיים

לקראת המשחק הערב נגד ניס (החל מ-19:50 בספורט1), אתמול החליט המאמן לעלות עם הרכב משני למשחק ובאימון המסכם תורגל רז רחמים תורגל בשער, כשנועם גמון ודודי טויטו ישחקו לצד שיר צדק, מרואן קבהא ולואי טהא. בקישור, אילאי מדמון ודוד קלטינס ישחקו לפני תומר יוספי, רותם חטואל ואנתוני וארן. "אף אחד לא מזלזל במשחק, אבל יש כאן סגל רחב וכולם צריכים לשחק. הניצחון על בית"ר נתן לנו תיאבון. אנחנו חמש נקודות מהמקום השלישי ואפשר לסגור את הפער הזה מהר מאוד", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי