במכבי חיפה לא מזלזלים בהפועל ת"א: "למדנו מהטעויות שעשינו"

הירוקים נערכים למשחק קשה מול האדומים, שיבואו להסתגר: "מבחן אופי עבורנו, נצטרך להיות סבלניים". בכר צפוי להמשיך עם ההרכב שהביס את סכנין, וילדסחוט ישוב לסגל. ומה קורה בגזרת עוואד?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים על האפס, מכבי חיפה תארח מחר (שני ב-20:45) את הפועל תל אביב ותקווה להגדיל את הפער בפסגת הטבלה. למרות פערי הרמות הברורים, במועדון הירוק לא מזלזלים בנועלת הטבלה, עובדים עם השחקנים בעיקר על הפן מנטלי ומזכירים את ההפסד להפועל חיפה בדרבי שגם לפניו היו דיבורים על ניצחון קל.

"למדנו מהטעויות שעשינו, המשחק מול הפועל תל אביב הוא עוד מבחן אופי עבורנו", אמרו הבוקר במכבי חיפה, שם מבינים כי הפועל תל אביב תגיע לסמי עופר בעיקר כדי להסתגר. "אנחנו צריכים להיות סבלניים וממוקדים", אמר המאמן ברק בכר לשחקניו, כשבכרמל מקווים להבקיע שער מוקדם שיעשה את המשחק קל יותר, בדיוק כפי שקרה במשחק האחרון בסכנין.

ומה קורה מבחינה מקצועית? בכר תרגל את אותו הרכב שפתחת במשחקים האחרונים. כלומר, רז מאיר וסאן מנחם יועדפו על פניהם של ארנסט מאבוקה וטאלב טוואטחה. עופרי ארד ימשיך במרכז ההגנה. מוחמד אבו פאני צפוי לפתוח בקישור, כשעל הספסל ימתין יובל אשכנזי. לסגל אמור לשוב ההולנדי יאניק וילדסחט, שהחלים מפציעה ויהווה תוספת כוח משמעותית.

יאניק וילדסחוט | מכבי חיפה

בנוגע למוחמד עוואד, כפי שפורסם בספורט1 אתמול, החלוץ צפוי לשוחח בקרוב עם אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה אליה הוא מושאל, לך פוזנן הפולנית, כדי לשמוע על מעמדו המקצועי במועדון. אחרי 11 מחזורים, עוואד רשם רק 98 דקות ולא פתח באף משחק של קבוצתו במסגרת הליגה. לאחר אותה שיחה, יוחלט האם החלוץ ישוב לכרמל או יסיים את העונה בפולין.

במועדון החליטו כי השיחות על רכש אפשרי בחלון ההעברות של ינואר יעלו הילוך רק בעוד כעשרה ימים וממתינים להתפתחויות בגזרת עוואד. "מוחמד צריך להראות נכונות לחזור ואז תיעשה פנייה אליו", הסבירו בחיפה. עוואד מבחינתו רמז אתמול כי הוא לא ממהר לשוב לישראל, כשהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הכיתוב "סמוך על התהליך" והוסיף שעון חול.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי