גיל יצחק חתם בהפועל ת"א, עשוי לשחק מול מכבי חיפה

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

האדומים צירפו רשמית את החלוץ אשר התאמן עמם בשבועות האחרונים בהעברה חופשית, ועל כן הוא נרשם כבר כעת ללא צורך להמתין לחלון ההעברות של ינואר. יערוך בכורה דווקא מול האקסית בשני?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רכש ראשון להפועל תל אביב עוד לפני חלון ההעברות של חודש ינואר. האדומים החתימו הערב (ראשון) באופן רשמי את גיל יצחק, אשר התאמן עם הקבוצה במהלך החודש האחרון והצטרף כעת בהעברה חופשית. מחר הקבוצה תתארח אצל מכבי חיפה בסמי עופר, ויצחק עשוי לערוך בכורה דווקא מול הקבוצה ממנה הוא שוחרר.

כזכור, הירוקים הגיעו קצת לפני יותר מחודשיים להסכם על התרת חוזהו של החלוץ, שהושאל בעונה הקודמת להפועל ראשון לציון וסיים כמלך שערי הליגה הלאומית שנה שניה ברציפות. הוא נרשם בהתאחדות כשחקן הפועל ת"א מכיוון שהוא שחקן חופשי, ואפשרי לצרף שחקנים חופשיים עוד לפני פתיחתו הרשמית של חלון ההעברות.

יצחק בן ה-27 חתם על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, וכאמור, עבר בבקרה התקציבית. מחר יחליט המאמן ניר קלינגר אם ייכלל בסגל. הפועל ת"א כבשה עד כה העונה רק שלושה שערים בתשעה מחזורים, וללא ספק משוועים לחיזוק התקפי, ואולי האיש שכבש 37 פעמים בלאומית בשתי העונות האחרונות יהיה זה שיצליח לשנות את המאזנים הגרועים בחלק הקדמי.

גיל יצחק
גיל יצחק | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי