כהן: "המנהלת לא התחשבה בנו". דוניס: "לא יודע כמה שנים איבדתי מחיי"

צפו: הצהובים השיגו ניצחון מטורף בבלומפילד, הכוכב שמר על איפוק למרות הצמד: "אני בכלל לא מסופק ממה שהיה פה. הלו"ז שלנו מאוד לא פשוט". דוניס: "היינו חלשים מאוד, נצטרך לעבוד קשה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב באחד המשחקים המטורפים ביותר שראינו בשנים האחרונות. הצהובים היו בפיגור עד הדקה ה-89, אך שערים של אבי ריקן ויונתן כהן בדקות ההכרעה העניקו לאלופה ניצחון של הרבה אופי, ובכל זאת, עם הרבה סימני שאלה מדאיגים סביב הקבוצה שלא מצליחה להרשים בליגת הבורסה לניירות ערך העונה, וניצבת במקום החמישי בטבלה לאחר תשעה משחקים, במרחק של ארבע נקודות ממכבי חיפה. בתום הדרמה, מאמן הצהובים, גאורגיוס דוניס, היה מאוד אמוציונלי בסיום.

"אני מסכים שעבור האוהדים הנייטרלים, והקהל הרחב זה היה משחק מדהים. בשבילנו, ובמיוחד בשבילי, אני לא יודע כמה שנים איבדתי מחיי. ניסינו לשמור על הרוח והאופי, כי הצלחנו לשנות את המשחק עד הרגע האחרון. בהתקפה עשינו הרבה דברים, בהגנה היינו חלשים מאוד. נצטרך לעבוד מאוד חזק וקשה, כי המצב שלנו קשה מאוד ע"פ מה שראיתי היום"

משחק ההגנה: "לפעמים קשה למצוא את המילים הנכונות, אני לא רוצה להגיב או לצאת בהצהרות, אני רק אגיד שנצטרך לעבוד קשה מאוד".

המעבר בין הליגה לאירופה: "היום ניסינו לתת לכמה שחקנים לנוח, הרבה שחקנים שיחקו הרבה משחקים, הם לא היו במצב הכי טוב למשחק, אבל המשחק היה אסון מבחינה הגנתית, אבל הצלחנו לשמור על האופי והרוח עד הסוף וניצחנו את המשחק".

משחק שמשנה עונה: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אנחנו נצטרך לפתור את הבעיות שלנו, ההגנה שלנו רעה מאוד, אני אומר שוב, נצטרך לעבוד יותר קשה על ההגנה הקבוצתית".

יונתן כהן, גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

כובש הצמד ושער הניצחון, יונתן כהן, בכלל לא היה מרוצה למרות הניצחון המרגש: "היה משחק חוויה לצופים, אבל בשבילנו זה ממש לא משמח, אני בכלל לא מסופק ממה שהיה פה. תוצאה כיפית, לקחנו 3 נקודות אבל אנחנו חייבים להשתפר, במיוחד בחלק ההגנתי".

נפילת מתח מאירופה: "הלו"ז שלנו מאוד לא פשוט, אני לא יודע מי דאג לזה, המנהלת מאוד לא התחשבה בנו לדעתי, במיוחד בזמן שאנחנו משחקים באירופה משחקים קשים. אנחנו מתמודדים עם מה שיש, באנו לפה באמת עם עייפות ושחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, שמח שניצחנו אבל זה ממש לא מספק".

החיבוק בסיום: "אני רוצה שכל הקבוצה הזאת תהיה מאוחדת, גם כשאנחנו בפיגור אנחנו לא נשברים, תמיד אנחנו ביחד, גם בתוצאות לא טובות, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".
פנדל דקה 95: "רגיל, כמו כל פנדל. לא נלחץ משום דבר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי