Sport1 Banner

כץ: "טרגדיה שייקספירית עם סוף כואב". סילבס חטף ביקורת

בהפועל חיפה מתקשים לעכל את ה-4:3 הדרמטי נגד מכבי ת"א. הבעלים כץ כעס: "ההגנה שלנו חייבת להשתפר" ושלח מסר - "אנחנו נכנסים לשבוע החשוב ביותר העונה". במועדון התאכזבו מהחילוף ההגנתי של המאמן שהכניס את והבה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה כבר הצליחה לנצח את אחת המועמדות לאליפות העונה, מכבי חיפה, ואתמול (ראשון) רשמה פתיחת משחק נהדרת נגד מכבי תל אביב כשכבר הוליכה 0:2. אלא שהקבוצה של חיים סילבס איבדה את המומנטום ורשמה הפסד 4:3 אכזרי בתוספת הזמן. בקבוצה היה זעם גדול ותסכול רב בשריקת הסיום. עיקר הביקורת הופנתה כמובן למשחק ההגנה.

"זה פשוט עד כמה השחקנים יכולים להיות נאיביים. לא יכול להיות שנכבוש שלושה שערים ויוצאים מהמשחק ללא נקודות נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב", אמרו במועדון. גם הבעלים יואב כץ כעס: "זאת טרגדיה שייקספירית עם סיום רע. אין לי הסביר למה שקרה. משחק ההגנה הוא עקב האכילס שלנו וזה חייב להשתפר מיד. בעונה שעברה הייתה לנו הגנה טובה והעונה חוץ מהמשחק הקודם (ניצחון 0:2 על הפועל תל אביב) ספגנו בכל מחזור".

המאמן חיים סילבס, שתיאר את ההפסד כאחד מהקשים בקריירה שלו, זכה מצד אחד למחמאות על ההכנה הטקטית, מה שעבד מצוין במשך חצי שעה, אך ספג ביקורת על החילוף ההגנתי בדמות הכנסתו של בן והבה בשלב מאוד מוקדם. "ירדנו אחורה יותר מדי מהר. ביכולת כזו של מכבי ת"א היינו צריכים לנסות לכבוש עוד שערים", אמרו במועדון.

חיים סילבס | אריאל שלום

ביום שבת תארח הקבוצה את הפועל כפר סבא כשבהפועל חיפה מקווים לחזור לנצח. "אין לנו יותר מדי מה לבכות על מה שהיה, עלינו להתעשת בדרך לשבוע הכי משמעותי של העונה – כשנפגוש שלוש קבוצות ברמה שלנו ונצטרך להוציא כמה שיותר נקודות".

החלוץ קייס גאנם שבישל את השער של חנן ממן, הוחלף אתמול בשל פציעה ובמועדון מקווים שיהיה כשיר, בדומה לעדן בן בסט שכלל לא היה בסגל. וויליאם אגאדה צפוי לחזור מניגריה אך נראה שלא יעמוד לרשות הצוות המקצועי עד לחודש ינואר.

קייס גאנם | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי