אולסק רוצה לחזור לישראל. בבית"ר שוקלים את מועמדותו

קשר וואלבייק רוצה לעזוב את הולנד ולחבור לצמד שאימן אותו בנתניה, כשחוגג צריך לתת אור ירוק למהלך. בינתיים, המאמנים שוקלים שינוי שיטה. במועדון מאשרים: "הסכום הראשון יעבור בינואר". ומה עם אצילי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הניסיונות להחתים את עומר אצילי, עליהם פורסם עוד בטרם נחתם הסכם הרכישה עם השייח' בן ח'ליפה באופן רשמי, בבית"ר ירושלים טוענים כי הקשר נמצא בראש סדר העדיפויות לקראת החלון הקרוב. במועדון מתכוונים להיפגש עם סוכנו, רונן קצב, בימים הקרובים, כדי לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי האפשרות שיחזור לישראל.

משה חוגג כבר נפגש עם הצוות המקצועי ובמהלך הפגישה עלה שמו של ניקו אולסק שמשחק בליגה ההולנדית והוצע למועדון. ברדה ודראפיץ' לא פוסלים את ההצעה, בטח לנוכח העובדה שהצליח תחת הצמד בנתניה וכי הוא לא נחשב לזר. אולסק עצמו הביע נכונות לחזור לארץ, בטל לנוכח המגיפה המתפשטת בהולנד, ומקווה שבית"ר תיכנס לתמונה ותוכל להחזיר אותו מוואלבייק, בה הוא חתום בסך הכל עד תום העונה. "עולים ויורדים הרבה שמות, אבל פרט לאור ירוק לגבי אצילי והתלבטות לגבי שחקן או שניים, אין עדיין שום פניה רצינית". השער של אלון תורג'מן אמש יכול לשנות את התמונה לגביו בעניין חזרה לישראל, כשבסביבתו מתלבטים בעניין.

שחקני הקבוצה התאמנו הבוקר במקום המשחק שהיה מתוכנן מול סכנין. בקרוב אמורים לקבל במועדון את תאריך המשחק הדחוי ומקווים שזה לא ייצור עומס בשבוע בו צפויים לקבוצה שני משחקים. דראפיץ' וברדה תרגלו שוב שינוי מסוים במערך, 4:3:3, כשאנטואן קונטה מוצב בעמדת המגן הימני ואור זהבי כבלם. בינתיים, השחקן עצמו קיבל באמצעות סוכנו אבי נמני הצעה לחתום מיידית לשנתיים במועדון, בתנאים טובים יותר ממה שהוצעו לו בעבר. המטרה היא להשיג חתימה לפני פתיחת החלון בינואר.

במועדון אישרו את הפרסום כאן, לפיו השיח חמד בן ח'ליפה יעביר סכום ראשוני למשה חוגג כבר בינואר, זאת כחלק מהסיכום במסגרת הליך הרכישה. ההערכה היא שמדובר בכ-40-50 מיליון שקל, אותם אמור חוגג לקבל בשלב הראשון. הבעלים זכה למחמאות על ההסכם שהושג ובימים האחרונים שוחחו עימו מספר שרים וחברי כנסת, שהביעו תמיכה מלאה במהלך.

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי