הנריקס ו-וולשמן צפויים לעזוב, אוטין יחזור למכבי חיפה?

סכנין צפויה להיפרד משלושת הזרים בינואר, בלם ושחקן התקפה עשויים להצטרף. שביעות רצון במועדון מדחיית המשחק נגד בית"ר: "התעקשנו לא לשחק בשום מגרש אחר"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

יום סוער במיוחד עבר אתמול (ראשון) על אנשי בני סכנין. מעבר לחוסר הוודאות לגבי קיום המשחק מול בית"ר ירושלים, שבסופו של דבר כידוע נדחה בפעם השניה ברציפות, בקבוצה התקשו למצוא מגרש אימונים והמאמן ניסו אביטן נאלץ לערוך לחניכיו אימון קל במגרש הסינטטי שצמוד לאצטדיון דוחא.

בסכנין הביעו אתמול והיום אכזבה גדולה מהחלטת המשטרה לסגור לשבוע את דוחא בשל התקהלות אוהדים, אך שיבחו את הצעד של מנהלת הליגות. "גם בלי קהל, לאצטדיון הביתי יש חשיבות גדולה. אם היינו משחקים במגרש אחר זה לא היה ספורטיבי. התעקשנו לא לשחק בשום מקום אחר", הסבירו במועדון.

באשר למועד החדש של המשחק מול בית"ר ירושלים, במועדון מעריכים כי קיומו יתאפשר רק בחודש הבא וזאת בשל לוח זמנים צפוף במיוחד בשבועיים הקרובים. בינתיים, הקבוצה תתאמן במגרש של כאוכב, שהסכימה לארח את סכנין ומחר היא תחל שם בהכנות לקראת המשחק הקרוב מול קריית שמונה.

אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא | מאור אלקסלסי

בסכנין שמחו מהדחייה גם בשל העובדה שהפצועים, כמו עטאא ג'אבר ואיהאב גנאים שהיו בספק לבית"ר, הרוויחו זמן יקר להחלים. שחקן נוסף שעשוי לחזור לאימונים בקרוב הוא הבלם חסן חילו. באשר לעלי עות'מאן, המגן הימני הוותיק חזר לאימונים מלאים והוא צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב.

במקביל, בסכנין כבר חושבים במרץ על חודש ינואר וכפי שפרסמנו, הקבוצה צפויים להיפרד משלושה שחקנים זרים: הבלם אוסלבדו הנריקס, החלוץ אמרי וולשמן והמגן איקוום אוטין, שאמור לחזור למכבי חיפה. אביטן טרם החליט לגבי העמדות שירצה לחזק, אך נראה כי הכיוון הוא צירוף בלם ושחקן התקפה.

איקוום אוטין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי