מימר: "הוכחנו שאנו יכולים להתמודד מול בית"ר, מכבי ת"א ומכבי חיפה"

מאמן הפועל חדרה דיבר על המצב הלחוץ בקבוצה ברדיו 103FM: "זו התרבות שאנו חיים, הרגשתי שנגד בני יהודה השחקנים הוציאו מעצמם את המקסימום". לקראת אשדוד וב"ש הוסיף: "זו ליגה הזויה, אנחנו רק זקוקים לביטחון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

המשחק החוץ של הפועל חדרה נגד בני יהודה ביום שבת, עלול היה לגזור את גורלו של המאמן שרון מימר במקרה של הפסד נוסף. אלא שהקבוצה מהשרון סירבה להרים ידיים ונלחצה מהמקום האחרון בזכות 0:3 מוחץ בבלומפילד וצמד של החלוץ שובל גוזלן. מימר, התייחס למצב הלחוץ בחדרה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ומאמין שהניצחון עשוי להמשיך את המומנטום החיובי גם מול הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד.

על הניצחון נגד בני יהודה אמר מימר: "מצאתי את הפתרונות? לפחות למשחק הזה כן. מקווה שהפתרונות האלה גם יבואו בהמשך, כי הוכחנו שיש שחקנים טובים רק צריך המשכיות".

לפני המשחק הספיקו לטעון שאתה בדרך החוצה: "זה נכון, אבל אם אתה להכניס פרופורציות בחיים, אתה מבין שזו התרבות שלנו וככה אנחנו חיים, אבל אני יכול לומר לך לגבי אתמול שבעקבות המצב השחקנים וכל הצוות הוציא מעצמו את המקסימום והרגשתי שכולם עושים הכל. אצלנו בחדרה החיבור כל כך טוב וזו פעם ראשונה שהמועדון מסתבך במאבקי תחתית ולכן הלחץ עלה. אני מקווה שמעתה נצא למקום טוב ומצליח לנווט את הספינה למקום שקט".

מה יקרה אם תפסידו את שני המשחקים הבאים מול אשדוד וב"ש: "גם נגד בני יהודה הגענו כאנדרדוג, אבל השנה זה ליגה הזויה וקשה לדעת מי תנצח בשום משחק. חדרה קבוצה מספיק טובה שאם תצבור ביטחון, היא תוכל לעמוד מול כל קבוצה בליגה והוכחנו זאת בדקות רבות מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ואם נבוא בצורה טובה ונכונה יהיה לנו מה למכור גם במשחקים הבאים".

המחסור של הקהל מביא לכם יותר ביטחון: "ממש לא, אנחנו מתעסקים בספורט שהוא תחרותי וכיף והקהל רק מכניס אווירה. גם בתור מועדון קטן בקהל חוץ זה מוסיף. בסופו של דבר כדורגל ללא קהל זה לא משהו שאנחנו רוצים שיימשך".

גוסטבו מרמנטיני חוגג עם שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי