ברק בכר: "היינו מאוד חשופים בחצי השני, במזל לא ספגנו"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:1 על הפועל תל אביב: "יכולנו לעשות את זה הרבה יותר קל והיריבה הגיעה מוכנה, אבל לא נתנצל על ניצחון רביעי ברציפות". ההצלה של ג'וש כהן: "כבר ראיתי את הכדור בחיבור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של מכבי חיפה כמעט נעצר הערב (שני) דווקא נגד הפועל תל אביב האחרונה. הירוקים הציגו גם הפעם כדורגל התקפי אך לא מספיק מסודר והשאירו את ההגנה חשופה פעם אחר פעם – למזלה האדומים סובלים מכושר התקפי לקוי ומכבי חיפה הצליחה להגדיל את הפער ממכבי פתח תקווה לשלוש נקודות בזכות 0:1 קטן בסמי עופר.

המאמן ברק בכר סיכם: "תמיד כיף לנצח, היו ליקויים אבל יכולנו לעשות את המשחק הרבה יותר קל בטח בחצי הראשון ובסוף סיכנו את עצמנו וכמעט ספגנו. אבל אנחנו לא נתנצל על ניצחון רביעי ברציפות ופנינו לשבת לעוד משחק צמרת נגד מכבי פתח תקווה".

מה הכי הטריד אותך: "גם בחצי הראשון היינו חשופים וגם בחצי השני היו כמה מצבים להפועל תל אביב שבמזל לא הסתיימו בגול. זה משהו שאנחנו מנסים לעבוד עליו בצד המקצועי וגם המנטלי כי אנחנו זקוקים לשחקנים שיידעו לעצור את הסחף. אנחנו יודעים שאנחנו רחוקים מלהיות מושלמים. מן הסתם כשאנחנו מאבדים נגד צפיפות, אז אנחנו חשופים. אנחנו נהיה חייבים לשפר את זה, היינו יכולים לספוג ואנחנו יודעים את זה".

על ההצלה של ג'וש כהן: "כבר ראיתי את הכדור בחיבור, ההצלה הזאת הייתה מאוד משמעותית. ידענו שיהיה קשה אבל באנו מאוד מוכנים וצריך לתת את הקרדיט ליריבה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | לילך וייס

כובש שער הניצחון ניקיטה רוקאביצה הוסיף: "זה לא היה קל, במחצית הראשונה היינו עדיפים אבל בכדורגל אין משחק קל ואנחנו נותנים את ה-100% שלנו ואנחנו ממשיכים הלאה. כמו שאמרתי כל משחק הוא שונה והכי חשוב שהשגנו עוד שלוש נקודות".

העלייה למקום העשירי לטבלת הכובשים של מכבי חיפה בכל הזמנים: "זה מרגש להיות ברשימה הזאת אבל הכי חשוב שהשגנו עוד ניצחון וזה רק מעלה את המוטיבציה, אני רוצה להודות לבחורים שמייצרים לי מצבים בכל משחק".

האם תמשיך במכבי חיפה בעונה הבאה: " בכדורגל אי אפשר לדעת, אני שמח כאן בישראל ומרגיש פה בבית. זימון לנבחרת אוסטרליה?  אעשה כמיטב יכולתי כדי לחזור, אבל השאר כבר לא תלוי בי".

ניקיטה רוקאביצה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי