לא רק מכבי חיפה תגיש הצעה: סאן מנחם מבוקש בארה"ב ובאירופה

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

הירוקים מקווים לחתום עם המגן השמאלי על חוזה חדש, אלא שלספורט1 נודע ששתי קבוצות מה-MLS וגם בוורן הבלגית עוקבות אחריו והחלו בגישושים ראשוניים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אומנם לא הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה מול הפועל תל אביב ודווקא השוער ג'וש כהן נבחר למצטיין בסיום ה-0:1, אבל הדבר כלל לא הוריד מהשמחה במועדון על פער של שלוש נקודות בפסגה לקראת המשחק הקרוב נגד המדורגת שנייה בטבלה, מכבי פתח תקווה.

"בשנים האחרונות משחקים כאלה לא היינו מצליחים לנצח, אלא סופגים את השוויון או מפסידים. הפעם זה היה אחרת", אמרו במכבי חיפה ולא התייחסו לביקורות על משחק ההגנה הבעייתי, חרף העובדה שהקבוצה סיימה משחק נוסף עם ניצחון ללא ספיגה. לקראת שבת עדיין לא ברור אם המאמן ברק בכר יחליט לבצע שינויים בהרכב, אולם לא מן הנמנע שיבצע רוטציה לאור העובדה ששלושה ימים מאוחר יותר תארח חיפה את בני יהודה. כידוע, נטע לביא שספג צהוב חמישי במשחק האחרון וייעדר מול הכתומים.

תקציר הניצחון על הפועל תל אביב

במקביל בחיפה מתכוננים למועד ההעברות של חודש ינואר ומעבר לשחקני רכש ממשיכים בשיחות עם השחקנים לגבי הארכת חוזים במועדון, בראשם ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי. גם רז מאיר קיבל הצעה לחוזה חדש ובקרוב תיערך שיחה גם עם המגן השמאלי סאן מנחם שחוזהו מסתיים בתום העונה, בזכות השיפור ביכולת שהוא מציג לאחרונה והקרדיט ב-11 מבכר בשל כך.

מנחם. עם השיפור גם מגיעה ההתעניינות | מאור אלקסלסי

כעת לספורט1 נודע כי השדרוג של מנחם גם בכרמל וגם בנבחרת ישראל הביא להתעניינות בו גם מעבר לים, כאשר שתי קבוצות מה-MLS החלו לעקוב אחריו וגם מספר קבוצות באירופה וביניהן בוורן מהליגה הבלגית. בשלב זה מדובר בגישושים ראשוניים וטרם התקבלה הצעה רשמית, אך בסביבתו של השחקן סיפרו כי ישנה המתנה גם להצעה מהירוקים.

כזכור, לאחר הניצחון על סכנין ציין המגן: "אם מכבי חיפה תציע לי חוזה, אני מאוד אשמח להישאר. אני מרגיש פה בבית כבר שש שנים פה ואשמח להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי