תחושת פספוס בנתניה אחרי מכבי ת"א: "היינו טובים יותר"

שביעות רצון מהמשחק של היהלומים נגד האלופה: "שיחקנו בלי רגשי נחיתות, רואים קבוצה מאומנת". מחמאות לשדה: "איש המשחק" וגם לפרייטר, שהבטיח לכבוש ליום הולדתו. בהמשך היום יתקבל הצילום החוזר של אלמוג כהן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אם בתחילת העונה הייתם אומרים לאחד מאנשי מכבי נתניה כי הוא ירגיש פספוס לאחר תיקו בבלומפילד מול האלופה מכבי תל אביב, כנראה שגם הוא לא היה מאמין. אלא שאמש (רביעי) היהלומים המשיכו בפתיחת העונה הטובה שלהם, הוליכו פעמיים, אך יצאו רק עם נקודה אחרי 2:2 מתסכל. הקבוצה של ריימונד אטוולד הציגה משחק טוב כשמעל כולם בלט הקשר יובל שדה, שקיבל את הצ'אנס מההולנדי בעקבות חסרונו של אלמוג כהן: "הוא היה איש המשחק", פרגנו לו חבריו לקבוצה.

"היינו טובים יותר" אמרו בסיום בקרב אנשי נתניה. "שיחקנו בלי רגשתי נחיתות, עם משחק הלחץ שלנו והנעת הכדור וזה עוד בקבוצה שרובה מורכבת מילדים. מרגישים שגם מבחינה מנטלית התחזקנו, גם במשחק מול מכבי פתח תקווה וגם הפעם. רואים פה קבוצה מאומנת".

שדה במאבק נגד אבי ריקן. "היה איש המשחק" | ברני ארדוב

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא קוואן פרייטר, שמתחיל להיכנס לקצב ורשם כבר שער ובישול, תוך ארבעה ימים בלבד. עוד לפני המשחק, הבטיח החלוץ לסוכנו איתמר קינן, שיכבוש שער לכבוד יום הולדתו (של החלוץ) שחל שלושה ימים קודם לכן.

"אני קצת מאוכזב. אבל בסופו של דבר זה נחמד לא להפסיד למכבי ת"א בבלומפילד" סיכם פרייטר את מה שקה בבלומפילד. השוער דני עמוס, ששוב זכה למחמאות על עוד משחק טוב ועצירת פנדל, ספג חבלה בראשו זכר להיתקלות עם הבלם ההולנדי קיליאן ואן דר קאפ וסבל מסחרחורות למשך דקות ארוכות, כאשר הוא צפוי להיבדק בקרוב.

בנוסף, בנתניה מחכים בציפייה לצילום ה-MRI החוזר של הקפטן אלמוג כהן, שנפצע בשריר הירך האחורי במשחק מול מכבי פ"ת וסבל מנפיחות שמנעה מהצילום הראשון להתבצע. הקפטן דיווח לצוות הרפואי על הטבה מסוימת בכאבים, אך היום כאמור תהיינה תשובות סופיות.

פרייטר חוגג נגד מכבי ת"א | ברני ארדוב

בנושא אחר, שחקני הקבוצה – גבי קניקובסקי, עמוס וכהן לקחו על עצמם התחייבות לסיוע בגיוס ההמונים להקמת מחלקת טיפול נמרץ חדשה בבית החולים "לניאדו" בנתניה. עלות הקמת המחלקה החדשה מוערכת  בשמונה מיליון שקלים, שעד כה גויס מחצית מסכום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי