בכר: "סחטנו את ההרכב, נצטרך לעשות רוטציות ושינויים"

ברק בכר | לילך וייס

מאמן מכבי חיפה מתכונן למכבי פ"ת בשבת (19:45, ספורט1) ורמז שיעשה שינויים ב-11, אותם לא החליף כבר ארבעה משחקים: "יש לנו סגל מספיק טוב. פ"ת מצוינת ולא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת ברצף נהדר של ארבעה ניצחונות, בהם מעבר ל-12 הנקודות שצברה – לא ספגה אפילו שער אחד. עם זאת, היכולת במשחק האחרון מול הפועל תל אביב לא הייתה מזהירה, וביום שבת מצפה לירוקים שבפסגה מפגש לא פשוט בכלל מול מכבי פתח תקווה מהמקום השני, אשר נראית מצוין מתחילת העונה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1).

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול חניכיו של גיא לוזון וסירב להגדיר את המשחק כ'משחק עונה': "לא נתייחס כרגע להגדרות כאלה ואחרות. נתייחס ליריבה, שלמרות ההפסד האחרון שלה היא קבוצה מצוינת ולא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת. מדובר בקבוצה מאוד מוכשרת, חזקה, אגרסיבית ואנחנו מצפים למשחק מאוד קשה".

לוח הזמנים הצפוף: "אנחנו נמצאים בתקופה עמוסה כמו כל הליגה, נצטרך לעשות רוטציות ושינויים. במשחקים האחרונים הלכנו עם הרכב מסוים ואפשר להגיד שקצת סחטנו אותו. נצטרך להשתמש בכל הסגל ויש לנו סגל מספיק טוב כדי להשתמש בכולם".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | לילך וייס

"זה לא מוקש, זה משחק נגד קבוצה מצוינת מהמקום השני", החמיא בכר למכבי פ"ת. "אנחנו מאוד מכבדים אותם ובאים מוכנים למשחק מאוד קשה. נכון שהחצי השני נגד הפועל תל אביב לא היה מספיק טוב והיינו חשופים. לשמחתנו, ג'וש כהן גם היה במיטבו. נשתדל לקחת את הדברים הטובים מהחצי הראשון של המשחק הקודם. נצטרך להגדיל את הדקות היותר טובות שלנו ולהפחית את הדקות הפחות טובות שהיו במחצית השנייה".

איפה הוא רוצה להתחזק בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר: "אנחנו לא מתעסקים כרגע בינואר, אלא רק במשחק החשוב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי