אורי גוטמן לא יאמן את בני יהודה: "החלטתי לוותר"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

תפנית בעלילה. בעקבות קשיים שהתגלו מול נס ציונה וגם עם ברקוביץ' שהיה אמור לעבור לקבוצה מהלאומית, כפיר אדרי ימשיך לעמוד על הקווים. אלמוג בוזגלו מועמד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

תפנית בעלילה. אחרי שאורי גוטמן סיכם אמש (רביעי) כמאמן בני יהודה, הדבר לא ייצא בסופו של דבר אל הפועל והיא ימשיך לשמש כמאמן סקציה נס ציונה. כזכור, אתמול פרסמנו כי ניר ברקוביץ', שפוטר מהקבוצה משכונת התקווה ועדיין ממשיך לקבל כסף מהמועדון, אמור לעשות את הדרך ההפוכה בעסקה שתחסוך משכורות ופיצויים לשני הצדדים.

בסופו של דבר, התגלו קשיים בין הצדדים ובני יהודה נאלצה לשלם פיצויים לנס ציונה, דבר שבמועדון של ברק אברמוב לא חשקו לעשות, ובנוסף, גוטמן עצמו החליט לוותר לטענתו ומסר: "החלטתי להמשיך לאמן את סקציה נס ציונה ולוותר על הצעת בני יהודה. אני מרגיש מחויבות כלפי האנשים במועדון, הבעלים, האוהדים ובעיקר השחקנים שנכנסו לי ללב. כולי תקווה ואמונה שנעמוד ביעדים הצנועים שלנו".

כפיר אדרי ימשיך לעמוד על הקווים לעת עתה וידריך את הכתומים במשחק מול מכבי נתניה בשבת בבלומפילד (18:30, שידור ישיר בספורט3), כאשר שלושה ימים לאחר מכן בני יהודה תתמודד מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר.

כפיר אדרי | אודי ציטיאט

ברק אברמוב בכל זאת צפוי למנות מאמן חדש בקרוב, אך שוב הדברים חזרו אחורה ובקבוצה ייאלצו להמתין עד לבחירת האיש הבא שיעמוד על הקווים. בתוך כך, אלמוג בוזגלו, שלא זוכה ליותר מדי דקות משחק בהפועל חיפה, עשוי להצטרף לכתומים בינואר ולחזור לשכונת התקווה, אותה עזב בסיום עונת 2017/18.

אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי