בק"ש מודים: "אנחנו בתחילתו של משבר". לידור כהן מועמד

רפואה ושחקניו סופרים שלושה הפסדים רצופים אחרי ה-1:0 לבית"ר ירושלים ואם לא די בצרות גם קיים חשש מפציעותיהם של עידן נחמיאס וסאקו טורה לקראת המשחק ביום ראשון נגד סכנין. הקשר שעזב את גאורגיה מועמד

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מצוינת, קריית שמונה נמצאת בירידה. הקבוצה של קובי רפואה לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים ונמצאת ברצף של שלושה הפסדים אחרי ה-1:0 אתמול (חמישי) לבית"ר ירושלים, ובמועדון מודים שמדובר בתחילתו של משבר.

"אנחנו בתחילתו של משבר וחייבים לעצור את זה באופן מיידי. בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם כמעט שלא הגענו למצבים, החלק ההתקפי היה חלש ושוב קיבלנו שער קל מדי", אמרו במועדון הצפוני. "השחקנים נראים כבויים וחייבים לעצור את זה כבר במשחק הקרוב מול בני סכנין".

מעבר ליכולת הלא טובה, בקריית שמונה חוששים גם ממכת הפציעות המתגברת בימים האחרונים. אתמול נעדרו דור אלו ואופיר מזרחי, שנותרו מחוץ לסגל, ובמשחק עצמו מול בית"ר עידן נחמיאס וסאקו טורה נפצעו. השניים ייבדקו במהלך היום בתקווה שיוכלו לקחת חלק בהתמודדות מול סכנין בראשון.

בקבוצה מבינים שיהיה צריך להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר, ואחד השמות שעלו על הפרק הוא של לידור כהן. החלוץ, אשר עזב הקיץ את מכבי פתח תקווה ועבר לדילה גורי, עזב לאחרונה את הקבוצה הגאורגית ובוחן אופציות בישראל. גם הפועל חדרה מתעניינת בשחקן בן ה-28. "אין ספק שנצטרך להעמיק את הסגל לקראת המשך העונה", אמרו בק"ש.

לידור כהן
לידור כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי