עומר אצילי הצהיר בפני מקורביו על רצונו לחזור לישראל

עומר אצילי | APOEL FC - Official Facebook

קשר אפואל ניקוסיה ממתין להצעה רשמית ממכבי חיפה, אך גם בית"ר ירושלים בתמונה לקראת ינואר. לקראת המשחק של המוליכה נגד מכבי פ"ת: וילדסחוט ייעדר, אשכנזי בתמונת ההרכב (שבת, 19:45 בספורט1)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקווה (שבת, 19:45 בספורט1) ומסתמן שלמרות העומס ברק בכר לא יבצע שינויים משמעותיים אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ללא ספיגה. אתמול נשאל המאמן על כך ששחקנים רבים לא זכו למנוחה והודה ש"נצטרך לעשות רוטציות ושינויים, סחטנו את ההרכב", אך על פי האימון עושה רושם שהוא ישמור כמעט על אותו הרכב.

למרות הכל, שינוי שכן עשוי להתבצע יהיה במרכז השדה, כשיובל אשכנזי עשוי לעלות ב-11 במקום מוחמד אבו פאני, גם כדי לאפשר לו מנוחה לקראת יום שלישי, אז ייעדר נטע לביא שצבר חמישה כרטיסים צהובים. מי שצפויים להיעדר מחר הם המגן ארנסט מאבוקה, שאומנם גם כך לא נמצא בתמונת ההרכב, אולם אתמול נפצע ונטש במהלך האימון, וגם יאניק וילדסחוט יישב ביציע לאחר שהתלונן כי עדיין חש כאבים למרות שחזר לסגל מול הפועל תל אביב לאחר היעדרות של חודש ימים. במקביל, היום קיים בכר אספה קבוצתית ובמהלכה התייחס להתקפות המעבר המהירות של מכבי פתח תקווה, בתקווה להגדיל את הפער בצמרת בסיום המשחק.

לקראת חלון ההעברות של ינואר אשר הולך ומתקרב, ברק בכר ממתין שראשי המועדון יפתחו במו"מ עם עומר אצילי, קשר אפואל ניקוסיה אותו הוא מאוד רוצה לצרף. אצילי הצהיר בפני מקורביו כי הוא מתכוון לחזור לישראל בחודש הבא והוא ממתין להצעה רשמית ממכבי חיפה, כשגם בית"ר ירושלים צפויה לפנות. בנוסף, במכבי חיפה ממתינים להחלטת מוחמד עוואד אם ברצונו לשוב לקבוצה או להמשיך בפולין.

עומר אצילי , ברק בכר | ספורט1

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארדי, סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני (יובל אשכנזי), דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

עוד באותו נושא: עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי