בכר רוצה את אצילי בינואר, בנו של שחר יקבל את ההחלטה הסופית

עומר אצילי , ברק בכר עומר אצילי , ברק בכר | ספורט1
ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי
עומר אצילי עומר אצילי | אריאל שלום
יעקב שחר יעקב שחר | מאור אלקסלסי

הירוקים עדיין לא פתחו בשיחות רשמיות עם אף שחקן לקראת חלון ההעברות, אך צוות הסקאוטינג בונה רשימת מועמדים לדרישת המאמן. נציגיו של מאבוקה דרשו הבהרות, אשכנזי בתמונת ההרכב לפ"ת. קבוצת הנוער בבידוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק הצמרת נגד מכבי פתח תקווה ביום שבת (19:45 בערוץ ספורט1). לאחר מעידה נוספת של מכבי תל אביב אמש נגד נתניה, בכרמל יודעים שניצחון עשוי להגדיל את הפער באופן משמעותי בצמרת, ולמרות זאת, המחצית השנייה נגד הפועל תל אביב בהחלט העלתה סימני קריאה לצוות המקצועי, שמתכונן לעומס הגדול שמצפה לקבוצה, שכבר בשבוע הבא תפגוש נגד בני יהודה ומכבי נתניה.

בכר מתכנן לחלק את הדקות ולא מן הנמנע שיבצע רוטציות בהרכב, במיוחד לאחר שטאלב טוואטחה ויובל אשכנזי חזרו לכשירות מלאה, האחרון בתמונת ההרכב לשבת. מנגד, המגן הימני ארנסט מאבוקה לא סיים את האימון בשל כאבים בשריר התאומים ונמצא בספק למשחק. בכל מקרה רז מאיר מועדף בהרכב בשבועות האחרונים וכך יהיה גם נגד מכבי פתח תקווה.

בינתיים במועדון ממשיכים להתכונן לחלון ההעברות של ינואר, יש לציין, שאף גורם רשמי בחיפה לא פתח בשיחות רשמיות עם שחקנים כאלה או אחרים, ועדיין לא הועברו חוזים, אך מחלקת הסקאוטינג בונה רשימת מועמדים ע"פ דרישתו של מאמן הקבוצה, וע"פ המסתמן, הירוקים מקווים להתחזק בשניים או שלושה שחקנים שיקחו את הקבוצה צעד קדימה במירוץ לאליפות. נזכיר כי אמש, הירוקים דחו את הצעת אספניול לשאול את סתיו נחמני לקבוצת המילואים הספרדית.

בראש הרשימה, נמצא באופן טבעי שחקן הבית של הקבוצה, המושאל ללך פוזנן, מוחמד עוואד, שעשוי לחזור אם ימשיך לראות את הספסל בפולין. כפי שפרסמנו, החלוץ המוכשר לא מעוניין לוותר על החלום האירופי כל כך מהר ומאמין ביכולתו להצליח בפוזנן, אך מצד שני זקוק לדקות משחק והירוקים מאמינים כי מדובר בשחקן שיכול להשפיע משמעותית במאבקי הצמרת.

מוחמד עוואד. בכרמל מחכים להתפתחויות | מאור אלקסלסי

אור שחר יקבל את ההחלטה בנושא אצילי

שם נוסף שעולה בימים האחרונים הוא עומר אצילי, המשחק כיום באפואל ניקוסיה. הקשר המצוין שעזב את מכבי תל אביב לאחר פרשת הקטינות המתוקשרת, זוכה להתעניינות רבה ממשה חוגג ובית"ר ירושלים, הקבוצה שבה פרץ, אך מוערך מאוד גם ע"י הצוות בחיפה, שסימן אותו ברשימת המועמדים לצד שמות נוספים. אצילי חתם רק בקיץ האחרון על חוזה לעונה וחצי בקפריסין, וגורמים בסביבתו הבהירו כי בחיפה עדיין לא יצרו קשר עם השחקן.

"בכר מעוניין בו מאוד, אבל ההחלטה הסופית תהיה של אור שחר". בנו של הבעלים לוקח את המושכות העונה בעניין הרכש ועוזר למנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב בשיחות מול השחקנים. גם בחלק ההגנתי מציינים כי טרם התקבלה ההחלטה הסופית בעניינו של ארנסט מאבוקה, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת רז מאיר. נציגיו של המגן דרשו הבהרות מהירוקים בתקופה האחרונה, ובקבוצה החליטו לחכות עם ההחלטה לינואר. בנושא אחר, בני סכנין שוקלים לבטל את השאלתו של איקום אוטין.

בנושא אחר: שחקן קבוצת הנוער של המועדון נמצא חיובי לקורונה. כל השחקנים והצוות מקצועני נכנסו לבידוד וכמובן שהמשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה נדחה.

שבת, 19:45 בספורט1: מכבי חיפה פוגשת את פתח תקווה

מכבי חיפה נגד מכבי פתח תקווה | ספורט1

עוד חדשות בנושא מכבי חיפה

יוסי בניון בחר: זו הקבוצה שתזכה באליפות
לא רק מכבי חיפה תגיש הצעה: סאן מנחם מבוקש בארה"ב
"אין לאצילי סעיף יציאה, אני לא בטוח שאפואל תשחרר אותו"
ניצחון של אלופה: מכבי חיפה מתחילה להראות כמו חבילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי