גזל על פיטורי תורג'מן: "זה לא נעים, למדתי ממנו הרבה"

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה (שבת, 14:45 בספורט1), עוזר המאמן יעמוד על הקווים ובמקביל ממתינים במועדון להבהרות מאופיר חיים. אטנדה ורייכרט צפויים לפתוח, התלבטות בין דסה לאמואה ובין סוקונה לסיסוקו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שבוע מטלטל שעבר על הקבוצה וכלל את פיטורי המאמן עמיר תורג'מן, הפועל כפר סבא תנסה לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ולהשיג שלוש נקודות בסמי עופר מול הפועל חיפה (שבת, 14:45 בספורט1).

עוזר המאמן רביד גזל הוא זה שיעמוד מחר על הקווים, אך יש לציין שהוא אינו מחזיק בתעודת פרו והמשמעות היא שלא יוכל לשמש כמאמן הראשי של הקבוצה עד תום העונה, אלא אם ימונה מאמן נוסף לצדו שמחזיק בתעודה. בכפר סבא ממשיכים להמתין לאופיר חיים, שצפוי לקבל הבהרות מההתאחדות לכדורגל בנוגע למינויו למאמן נבחרת הנוער במהלך השבוע הבא. כזכור, חיים וגזל כבר עבדו יחד בכפר סבא.

"שינויים פרסונליים הם עניין לא נעים. עבדתי לצדו של עמיר כמעט שנה ולמדתי ממנו הרבה. אני כמובן מאחל לו הצלחה רבה בהמשך", אמר גזל על פיטוריו של תורג'מן והוסיף לקראת המשחק הקרוב: "בחודש האחרון לא כל כך הצלחנו לצבור נקודות כמו שרצינו. יש פה שחקנים טובים וקבוצה טובה. אנחנו צריכים להגיע ולעשות את הדברים שכבר עשינו השנה ולהביא נקודות. הפועל חיפה קבוצה טובה, אבל אנחנו כמובן מגיעים לכל משחק בתחושות טובות ואמונה גדולה בעצמנו".

שחר מרקוביץ', אופיר חיים, רביד גזל, טברטקו קאלה
חיים וגזל (במרכז), ביוני 2019. יתאחדו פעם נוספת? | הפועל כפר סבא, רשמי

מבחינה מקצועית, גזל תרגל כמעט לאורך כל השבוע מערך של חמישה בלמים, כשסודיק אטנדה צפוי לחזור להרכב וכמוהו גם בן רייכרט. קרפאלה סיסוקו, שלא זכה לקרדיט תחת תורג'מן, עשוי לפתוח בהרכב במקומו של אמדו סוקונה המאכזב, כשהתלבטות נוספת קיימת בין אור דסה למייקל אומואה.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, אור דסה (מייקל אומואה), וויליאם קיזיטו, אמדו סוקונה (קרפאלה סיסוקו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי