בשורות טובות למכבי נתניה: דני עמוס כשיר לבני יהודה

למרות שנפגע בראשו נגד מכבי ת"א וסבל מסחרחורות, השוער צפוי לפתוח בהרכב מול הכתומים (שבת, 18:30 בספורט3). יובל שדה אמור להמשיך ב-11, אזולאי עשוי לעלות במקום אקיניימי. וגם: לכמה זמן ייעדר אלמוג כהן?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהיא בעיצומו של שבוע מוצלח בו צברה ארבע נקודות מתוך שש אפשריות (כולל תיקו נגד מכבי ת"א), מכבי נתניה תתארח מחר (שבת) באצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי (18:30, שידור ישיר בספורט3). הבשורה הטובה ליהלומים הגיעה מכיוונו של דני עמוס: השוער שנפגע בראשו וסובל מסחרחורות לאחר היתקלות עם חברו לקבוצה קיליאן ואן דר קאפ במשחק נגד הצהובים, כשיר לשחק וצפוי לפתוח בהרכב מחר. עמוס הבהיר לחבריו כי לא יוותר על המשחק ורק לאחריו, אם יחוש כאבים, יילך לעשות צילום.

הקפטן אלמוג כהן ערך אמש את הצילום בשריר הירך אחורי, זכר לפגיעה שספג מול מכבי פתח תקווה, ומחכה לאבחון של רופא הקבוצה, ד"ר אחמד ביאדסה, אז ייקבע משך זמן ההיעדרות שלו מהמגרשים והאם הוא סובל מקרע או ממתיחה בלבד.

המאמן ריימונד אטוולד ימשיך לתת גם מחר את המקום בהרכב ליובל שדה, שהיה המצטיין מול מכבי ת"א, כאשר לאור היכולת ההגנתית הפחות טובה והחלפתו המוקדמת של אקינסולה אקיניימי בתחילת המחצית השנייה, דולב אזולאי, שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון בחלון ההעברות וכבש ברביעי, עשוי לפתוח במקומו. מעבר לכך לא צפויים שנויים ב-11, כאשר קוואן פרייטר, שבישל וכבש בשני המשחקים האחרונים, ימשיך להיות מתופקד כחלוץ.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסולה אקיניימי (דולב אזולאי), קיליאן ואן דר קאפ, עידו וייר, יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, קוואן פרייטר, יונס מלדה.

אלמוג כהן מחכה לאבחון הפציעה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי