בכר: "ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי, ג'וש כהן עשה צדק"

ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן מכבי חיפה מרוצה אחרי ה-1:2 הדרמטי על מכבי פ"ת: "לא מובן מאליו שחזרנו מפיגור. איך הורגים משחקים? מבקיעים יותר שערים". וגם: מה אמר לו הנשיא שחר. חזיזה: "הבטחנו לאבו פאני שננצח. הולכים עד הסוף? אמן"

(גודל טקסט)

בתום דרמה אדירה בה ג'וש כהן הדף את הפנדל של ינון אליהו עמוק בתוספת הזמן, מכבי חיפה רשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות (לראשונה מאז עונת 2012/13) עם 1:2 גדול על מכבי פתח תקווה. הירוקים פתחו פער זמני של תשע נקודות על האלופה מכבי תל אביב לה יש משחק חסר. למרות זאת, בכרמל לא הסכימו להצהיר על אליפות ראשונה מזה עשור.

צפו בתגובות אחרי ה-1:2 של מכבי חיפה על מכבי פ"ת

ברק בכר נשאל האם הניצחון הזה מגדיר אליפות: "זה עוד רחוק, כרגע עלינו להתאושש ממה שקרה כי היה משחק מצוין מצד שתי קבוצות שרצו לנצח ונפרגן למכבי פ"ת שלפחות בחצי הראשון הגיעה אף היא למצבים. כרגיל, החמצנו פנדל וסיבכנו את עצמנו. אני חושב שבמחצית השנייה הם יצרו את הפנדל מההתקפה היחידה. יצרנו מצבים, אריק ינקו תפס יום. עשינו מחצית עוצמתית ואדירה וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי. הצדק נעשה בסוף עם הפנדל שהוחמץ".

עוד אמר: "יענקל'ה (הנשיא יעקב שחר) אמר שצריכים להבקיע יותר שערים במצבים שלנו. פרגן כי היה משחק באמת טוב נגד יריבה מצוינת במגרש לא פשוט, לא מובן מאליו שחזרנו מפיגור".

טאלב טוואטחה חוגג עם ג'וש כהן | טל לוי

האם זה היה משחק עונה: "אני לא נכנס להגדרות. המיקום כרגע לא חשוב, אבל גם נגד הפועל תל אביב היה משחק חשוב. באנו מאוד מוכנים היום על אף שספגנו את הגול, ידענו לחזור למשחק. אם אנחנו עושים את הדברים כמו שצריך אז הכל תלוי בנו. נוטים לזלזל פה בליגה".

על היכולת של השוער שלו: "ג'וש עשה משחק אדיר נגד הפועל והיום כשהיינו צריכים אותו הוא עשה הצלה ענקית אבל הצדק נעשה כי כל כך הגיע לנו הניצחון הזה, הייתה שליטה מוחלטת. אבל גם אם היינו סופגים את הגול הייתי מעודד את החבר'ה.

החלק הקדמי: "איך הורגים משחקים? מבקיעים. אני לא יכול לכעוס על שחקנים שמגיעים ומחמיצים. זה שאנחנו מייצרים כל כך הרבה מצבים, אולי הכי הרבה בליגה, זה דבר טוב וזה לא פשוט נגד קבוצות שמסתגרות. עלינו לנצל יותר מצבים. מן הסתם אנחנו סוחטים פנדלים וזה יימשך ככה כי אנחנו מגיעים להרבה מצבים".

האם חזיזה יהיה הבועט הקבוע: יש שלושה בועטים שמחליטים ביניהם. בק"ש זה עבד והפעם לא. אני מקווה שאבו פאני יכבוש במשחק הבא כי מגיע לו".

הפנדל המוחמץ של מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

הקשר דולב חזיזה שכבש את שער הניצחון, אמר: "זה לא היה מתוכנן, המאמן שוערים שלנו אמר לי להיכנס לפינה הרחוקה והכדור בא לי מהשמיים. אני שמח שהבקעתי, היה משחק קשה ומגיע כל הכבוד לג'וש שלקח את הפנדל. בליבי האמנתי שזה יקרה".

האם הוא מרגיש שהכל מתחבר להם: "אבו פאני הרגיש טוב ורצה לבעוט ואני שמח שהיה לו מספיק ביטחון לבעוט. אנחנו תמיד מאמינים שהשוער שלנו יכול להביא נקודות וגם השחקנים. בחצי השני שיחקנו יוצא מן הכלל, איימנו על השער והנענו את הכדור, השוער שלהם רשם הצלות מאוד יפות אבל בסופו של דבר הנקודות אצלנו וזה הכי חשוב. הבטחתי לאבו פאני שננצח את המשחק ולא רצינו שהוא יוריד את הראש ואם יהיה פנדל נוסף והוא ירגיש בטוח ויירצה לבעוט – אפרגן לו". לסיום נשאל האם הם הולכים עד הסוף? "אמן".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1022663

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי