לוזון: הייתה מחצית בקצב אירופאי. אנחנו הולכים לנצח במשחק הבא

גיא לוזון, ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פ"ת לא מוריד את הראש אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי חיפה: "יכולנו לצאת עם נקודה אך נמשיך הלאה. עשינו כברת דרך מקבוצה מפורקת שירדה ליגה. התוצאות שלנו מעולות וגם הכדורגל". ינקו: "נצא מזה מהר"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון מהיר נגד מכבי חיפה וכבר פינטזה לנצח עוד קבוצה גדולה אחרי שהיממה את האלופה מכבי תל אביב במחזור הפתיחה, אלא שהקבוצה ספגה פעמיים וינון אליהו החמיץ פנדל בתוספת הזמן בדרך להפסד אכזרי 2:1. הקבוצה של גיא לוזון נאלצה להישאר עם המחמאות אך בלי הנקודות. לראשונה העונה היא רשמה הפסד ליגה שני ברציפות.

צפו בתגובות אחרי הניצחון של מכבי חיפה על מכבי פ"ת

גיא לוזון נשאל האם מרגיש פספוס: "מגיע או לא מגיע? שבוע שעבר למדנו על בשרנו. אני חושב שהייתה כאן מחצית בקצב אירופאי, הכי טובה בליגת העל, מרחבה לרחבה, שחקנים נעו לעומק, הזזנו כדור והגענו למצבים וגם הם. במחצית השנייה אם נאמר את האמת הם שלטו, הם גרמו לנו ללכת אחורה ולא הצלחנו לצאת למעברים ולא שלטנו בקצב המשחק. גם השינויים שעשיתי לא עזרו, ההתגוננות לא הייתה יזומה כמובן. בסופו של דבר הגענו למצב בדקה 92 או 93, מצב וודאי לגול – פנדל, יכולנו לצאת עם נקודה וזה לא קרה, נמשיך הלאה".

לאן הולכת מכבי פ"ת: "אנחנו הולכים לנצח את המשחק הבא, זה הכל, אנחנו לא מציבים לעצמנו איזה שהן מטרות ארוכות טוווח. אנחנו רוצים לבוא בכל משחק, ליזום, לנוע, ללחוץ, להיות קומפקטיים ויציבים, כל מה שקבוצה צריכה לעשות עד סוף השנה".

אור אינברום על הדשא | אודי ציטיאט

האם ברמה האישית הוא חזר למרכז הבמה בצמרת מאמני הכדורגל: "אני לא נותן לעצמי ציונים ואנחנו בכדורגל נבחנים כל שבוע מחדש. שבוע אחד אנחנו מצוינים ושבוע אחד אנחנו פחות טובים. אני נהנה פה מאוד, אני חושב שעשינו כברת דרך ארוכה מקבוצה שירדה ליגה מפורקת לחלוטין לפני שנה וחצי, השריד היחיד הוא תאי בריבו. החלפנו את כל הסגל, העלינו הרבה שחקנים צעירים מהנוער ולדעתי התוצאות שלנו מצוינות ואנחנו גם נראים טוב מעבר לכך. עלינו להמשיך בדרך הזאת".

אריק ינקו שרשם הופעה נהדרת בין הקורות אך לא מנע הפסד: "ברור שכואב לי שהחמצנו פנדל בדקה האחרונה ולא הצלחנו להשוות אבל אנחנו קבוצה ונצא יחד מהרגעים הקשים האלה. אני מאמין שנסתכל על הפחות טוב ונתקן ואת הדברים הטובים ניקח אותנו ליום רביעי". על היכולת הנהדרת שלו ברמה האישית: "עד שזה לא נגמר המשחק לא נגמר, אני תמיד רוצה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר, לעתים זה לא מספיק".

על הפסד שני ברציפות: "אנחנו קבוצה מספיק חזקה ויש לנו סגל מספיק מלוכד כדי לצאת מזה. זה קורה בכדורגל שיש תקופות פחות טובות, אנחנו נצא מזה הרבה יותר חזקים".

אריק ינקו | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי