בכפ"ס מבינים: "ביכולת הזו – אנחנו המועמדים מספר אחת לירידה"

הפועל כפר סבא | מאור אלקסלסי

תחושות קשות במועדון אחרי ה-2:1 להפועל חיפה: "חייבים חיזוק של שלושה שחקנים". חיים וזדה מועמדים לאימון הקבוצה. סולומון, דנינו ורייכרט ייעדרו מול ק"ש. הבלם: "נדע לצאת מהמומנטום השלילי"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) להפועל חיפה, שהיה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה והשלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים. הירוקים התקרבו עוד יותר לקו האדום, ואם עד לפני כמה במחזורים דיברו במועדון על הפלייאוף העליון – כעת מחלחלת התחושה שהקבוצה יותר קרובה למקום ממנו יורדים ליגה.

צפו בתקציר: הפועל כפ"ס הפסידה 2:1 להפועל חיפה

במחצית הראשונה עוד היו תקוות לאור היכולת הלא רעה אחרי שער היתרון של קיזיטו, שמצא את הרשת בפעם החמישית העונה בליגה, למחצית השנייה כפ"ס לא הופיע. משחק ההגנה הבעייתי שוב כשל, וסודיק אטנדה, ששב להרכב, שוב סיפק טעות קריטית שהובילה לשער הניצחון של הפועל חיפה.

"ביכולת הזאת ובכושר הזה,  אנחנו המועמדים מספר אחת לירידה", הודו שחקנים בהפועל כפ"ס. "אנחנו לא מספיק טובים וזאת האמת. חייבים חיזוק של שלושה שחקנים בינואר ואם לא יגיעו כאלה אנחנו נהיה בבעיה קשה".

כעת, הכדור בידיים של ההנהלה. אם היה סיכוי לפני המשחק כי  ניצחון של המאמן הזמני רביד גזל ישאיר אותו בתפקיד באופן קבוע, כעת נראה כי כי במועדון יחזרו לחפש אחר מאמן חדש. שמו של אופיר חיים עדיין על הפרק, כאשר הוא ממתין להבהרות מההתאחדות לכדורגל בנוגע לסוגיית אימונו בנבחרת הנוער. מועמד נוסף שעשוי להילקח בחשבון הוא ליאור זדה.

ליאור זדה
ליאור זדה | אודי ציטיאט

ג'ורג' פוצ'יבה ספג כרטיס אדום וייעדר מהמפגש מול בית"ר ירושלים בחמישי (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט2), ואם לא די בכך, לא פחות משלושה שחקנים ספגו אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם העונה – בן רייכרט, אביב סולומון ועומר דנינו. שלושתם ייעדרו מההתמודדות מול קריית שמונה בעוד שני מחזורים.

דנינו סיכם בסיום: "אפשר לחלק את המשחק לשניים. עשינו מחצית ראשונה טובה, כבשנו, נראינו טוב והיינו יכולים אפילו להבקיע עוד שער אחד. למחצית השנייה לא הגענו. לא עלינו למחצית, נראינו לא טוב וקיבלנו שני שערים. האדום בכלל הרג לנו את המשחק. כן צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה, או יותר נכון מהמחצית הראשונה. זה לא סוד שאנחנו במומנטום שלילי ואנחנו רוצים לצאת ממנו כמה שיותר מהר. אני בטוח שנדע לעשות את זה". 

עומר דנינו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי