בחדרה הודיעו ללקאו לחפש קבוצה, פלקושצ'נקו יחזור מול נתניה?

עומר לקאו | אודי ציטיאט

הקשר המושאל מק"ש צפוי לעזוב את החדרתים, המושאל ממכבי חיפה צפוי לחזור לסגל בשלישי מול היהלומים. במועדון מרוצים מה-1:1 מול אשדוד, גולן: "תוצאה טובה עבורנו". אודה התלונן על כאבים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם לא הצליחה לנצח אתמול (שבת) ונפרדה ב-1:1 ממ.ס אשדוד, אך במועדון יצאו מרוצים בסך הכל. הקבוצה עלתה זמנית אל מעל הקו האדום, לפחות עד למשחק הערב בין בני סכנין לקריית שמונה. החדרתים דיברו בעיקר על העייפות ועל כך שחלק מהשחקנים התקשו לשחק את משחקם השלישי בתוך שבעה ימים.

כבר ביום שלישי מצפה לחדרה משחק נוסף, מול מכבי נתניה, והקצב הגבוה יימשך עם מפגש מול הפועל חיפה בשבת. בטרם המשחק אתמול מול אשדוד, היועץ המקצועי אורן גולן שוחח עם השחקנים והבהיר שהוא מצפה שקבוצתו תשיג שש נקודות בשלושת המשחקים עד לתום הסיבוב הראשון. נקודה אחת היא אספה אמש, וכעת מצפים לה שני משחקים נוספים לא פשוטים בכלל.

לאחר ה-1:1 גולן אמר: "כמו שהתפתח המשחק הזה והיכולת של אשדוד שבאה אחרי כמעט שבוע מנוחה ואנחנו אחרי שלושה ימים שהשחקנים נתנו את הכל מול הפועל באר שבע – התוצאה טובה להפועל חדרה. לא הגענו להרבה מצבים, אבל מגיע קרדיט לשחקנים שלנו על ההשקעה ואנחנו צריכים לצבור עוד נקודות בקופה".

שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

במועדון מקווים שמקסים פלקושצ'נקו יוכל לחזור לסגל במשחק מול מכבי נתניה בשלישי. הקשר כבר ערך אימון מלא, אך בקבוצה החליטו של לסכן אותו ועל כן הוא נותר מחוץ לסגל אמש, אך הוא אמור לשוב מול היהלומים. מרשל אודה התלונן אתמול על מכה חזק שספג ברגל, אך הוא אמור להיות כשיר.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בחדרה לא פוסלים פרידה משני זרים בחלון ההעברות הקרוב ונראה שגם עומר לקאו יעזוב. הקשר, אשר הגיע בהשאלה מקריית שמונה, נותר אתמול מחוץ לסגל ובמועדון כבר הודיעו לנציגיו שעליו לחפש קבוצה חדשה. עם זאת, הגורמים מטעם השחקן הבהירו שבמידה שהוא לא ימצא קבוצתו שתתאים לדרישותיו – יעדיף להמשיך בקבוצה.

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי