מלדג'ה ובונגונגי עשויים לעזוב את חדרה, שתנסה לצרף ליגיונר

בקבוצה מהשרון לא מרוצים משני השחקנים הזרים, אך יעניקו להם צ'אנס נוסף עד ינואר: "רק מי שישדרג אותנו יישאר פה". שמו של לידור כהן עלה. מימר לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד: "קבוצה מאומנת ואיכותית"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול הפועל באר שבע, הפועל חדרה תארח מחר (שבת ב-17:20) את מ.ס אשדוד ותקווה להמשיך את המומנטום החיובי ולרשום משחק ליגה רביעי ברציפות ללא הפסד. כידוע, אתמול ירדה הקבוצה אל מתחת לקו האדום לאחר שבית"ר ירושלים גברה על קריית שמונה ובמועדון מבינים שרק ניצחון יוציא אותם מהמקום שמוביל בסיום העונה לירידת ליגה.

המאמן שרון מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה מאומנת ואיכותית שנמצאת במומנטום מצוין. ננסה להמשיך להציג את השיפור ביכולת שלנו כפי שבאה לידי ביטוי במשחקים האחרונים כדי לצבור נקודות. אנחנו עדיין במצב לא טוב בטבלה ונהיה חייבים להביא מחויבות ורצון שיא כדי לצאת עם תוצאה טובה".

"השחקנים מציגים לאחרונה יכולת טובה ובהחלט יש שיפור בכדורגל שהם מציגים, אבל הגיע הזמן להשיג גם ניצחונות. הסיבוב הראשון עומד להסתיים ואין לנו מספיק נקודות", אמרו בחדרה. היועץ המקצועי אורן גולן שוחח השבוע עם חלק מהשחקנים ודרש מהם להפגין אחריות במשחק שלהם.

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

באשר להרכב, על פי האימון המסכם נראה כי מימר מתלבט בעמדת המגן הימני בין דיא לבאבידי לבין נועם כהן, כשהאחרון שהיה טוב מול באר שבע צפוי לקבל את הקרדיט. ריף מסיקה צפוי לאבד את מקומו ב-11 לטובתו של עומר לקאו וזאת כדי לחזק את מרכז השדה מול הקישור של אשדוד.

במקביל, במועדון פועלים לחזק את הקבוצה בחודש ינואר ואחד השמות שעלו הוא של לידור כהן, שכידוע סיים לאחרונה את דרכו בשורות דילה גורי הגאורגית ומבוקש גם על ידי קריית שמונה ומספר קבוצות באירופה. ומי עשוי לעזוב? במועדון קיימת אכזבה גדולה מיכולתם של מרודריגו בונגונגי ויאיא מלדג'ה, להם הובהר כי אם לא יחול שיפור מיידי עד פתיחת החלון, הם יסיימו את דרכם בקבוצה. "ישחקו פה רק זרים שמשדרגים את הקבוצה", הבהירו במועדון.

לידור כהן | פרטי

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', נועם כהן (דיא לבאבידי), עוביידה חטאב, ג'ונתן סיסה, עבדאלה ג'אבר, תמיד גלזר, גלעד אברמוב, עומר לקאו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן, מרשל אודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי