"אינפלציית בלמים": באר שבע שוקלת לשחרר שני שחקני הגנה

למרות חיסורם של ויטור וקבהא, צדק ורצון לא בתכנית ההרכב ועשויים לעזוב, אם יביאו הצעה. אבוקסיס, שמתלבט רק לגבי עמדת הבלם הערב, יחזיר את עמית ביטון לרוטציה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נערכים לקראת שינויים שיבצעו בחלון ההעברות בינואר ומתכוונים להתחיל את ההכנות בשבוע הבא, מיד לאחר המשחק מול בני יהודה. אם באר שבע תוציא לפחות שש נקודות משלושת המשחקים הבאים (מול הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה ובני יהודה), הדבר יגביר את הרצון של המועדון להתחזק. למעשה, במועדון החליטו כי החיזוק יושפע ממצבה של הקבוצה בצמרת.

שתי נקודות עיקריות עומדות בפני ההחלטות שיתקבלו: הראשונה היא עתידו של יוסי אבוקסיס (ההערכה היא שתוך שבועיים במועדון ייפגשו איתו כדי לדון בהארכת החוזה, אלא אם יקבל זימון לוועדת האיתור של הנבחרת) והשנייה היא רכש.

הגעת חאתם עבד אלחמיד או בלם אחר תוביל ככל הנראה לשחרור של שני בלמים ולא בלם אחד, משום שמיגל ויטור חוזר השבוע מפציעה, מלבד לואי טהא לקבוצה יש גם עמית ביטון, שיר צדק, איתן רצון וגם שני קשרים שיכולים לשחק בעמדה הזאת – מריאנו בריירו ומרואן קבהא. במצב הזה, רצון יעזוב ובמועדון לא יעמדו בדרכו של צדק אם יביא קבוצה אחרת. "נעבור את שלושת המשחקים האלה ואז נקבל החלטות. ברור שיש כאן מעין 'אינפלציית בלמים', אבל ליוסי יש את ההחלטות שלו", אמרו במועדון.

חאתם אלחמיד, שיר צדק
חאתם עבד אלחמיד. הגעתו צפויה להוביל לשחרורו של שיר צדק | אריאל שלום

כפי שפרסמנו אתמול, אבוקסיס שוקל לערוך עד שני שינויים בהרכב של הפועל באר שבע, כשאיליי מדמון עשוי לפתוח כקשר במקום מריאנו בריירו שיתפקד כבלם. אפשרות נוספת: בריירו יתופקד כקשר ועמית ביטון כבלם. בכל מקרה, מרואן קבהא מחוץ לסגל בשל פציעה. כזכור, דוד קלטינס ימשיך כמובן בעמדת המגן הימני, לאור פציעת אור דדיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי