יעזוב מבלי לשחק? שיחה קשה בין בית"ר למתאוסיניו

מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

נחשף: הירושלמים ערכו שיחה קשה עם סוכנו של הברזילאי, והאשימו אותו בכך שלא דיווח על הפציעה הטורדנית: "יש לנו מספיק שחקני התקפה, הכל פתוח לגביו". קונטה שוב מועמד לאולימפיאקוס בינואר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שוקלת להשאיל את מתאוסיניו, הקשר הברזילאי הצעיר הגיע בקיץ והיה אמור להיות אחד מה'רכישות הנוצצות' של הקיץ, לאחר שהתברר כי הוא צפוי להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. כזכור, בניגוד להערכה הראשונית, בבירה סבורים שהברזילאי לא ישחק לפחות עד סוף חודש ינואר, לאחר שהגיע פצוע מברזיל.

במועדון טוענים כי מתאוסיניו נרכש בסכום של כ-750 אלף דולר, וייתכן שהסיפור יגיע עד לבוררות. כזכור, בעבר חשפנו כי הקשר מתקשה להתאקלם בקבוצה, במועדון הכחישו, אך שבוע לאחר מכן הוא מירר בבכי בזמן אימון לאחר שנפצע ועזב מיידית את ישראל לברזיל.

במהלך השבוע נערכה שיחה קשה בין בית"ר לסוכנו בברזיל בטענה שלא דיווח על הפציעה הטורדנית ממנה סבל. עד כה, מתאוסיניו עדיין לא חזר לישראל ובקבוצה מתכוננים לאפשרות שלא ישוב בתאריך המשוער. גורם בבית"ר אמר על הקשר: "יש לנו מספיק שחקני התקפה. החשיבה לגבי מתאוסיניו היא בעיקר עסקית וכלכלית, לא רק מקצועית. זה שחקן שרצינו לשדרג ולמכור, אבל אם זה המצב, נתייעץ עם הרופאים ונחשוב מה עושים. הכל פתוח לגביו".

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

בנושא אחר, אנטואן קונטה חזר לראש רשימת הרכש של אולימפיאקוס, ע"פ אתר 'kerkida' היווני. למרות העובדה שמשחקים שני שחקנים מובילים בעמדה שלו, ראפיניה ודריגיר, היוונים מעוניינים בחיזוק לצד הימני של ההגנה והצרפתי בן ה-26, שמסיים את חוזהו בירושלים בתום העונה, כפי שפרסמנו בעבר, שוב על הפרק. קונטה שגדל בפריז סן ז'רמן, רשם העונה שבע הופעות בליגת העל, למרות התקריות החריגות שעבר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי