למרות התיקו, בן שמעון הרים את השחקנים: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה"

המאמן נכנס לחדר ההלבשה וביקש משחקניו להרים את הרש: "נהניתי מההשקעה והלחץ". גורם במועדון: "נהיה בצמרת עד הסוף". אזולאי ובן זקן סחטו מחמאות, רצון לצרף חלוץ זר בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כשרן בן שמעון נכנס לחדר ההלבשה אחרי התיקו הראשון העונה, 1:1 עם הפועל חדרה, שחקני אשדוד ישבו בדממה והרכינו את ראשם. בין השחקנים נשאל: "איך לא ניצחנו? איך איבדנו נקודות", אך המאמן חיבק את שחקניו, ביקש מהם להרים את הראש והתגאה בכל שחקן שהיה על כר הדשא.

לאחר המשחק, רב"ש אמר: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, למרות שלא ניצחנו, נהניתי מההשקעה, מהלחץ על שחקני היריבה, התנועה והנעת הכדור. צריכים להיות יותר חדים בהתקפה, קיבלנו גול מבלי שהפועל חדרה הגיעה למצבים. הקבוצה ממשיכה להתקדם".

בסיבית המועדון הייתה תחושה כי הקבוצות שמשחקות נגד אשדוד מאז ה-2:3 על מכבי תל אביב, עולות בגישה הגנתית ופותחות עם קו אחורי מעובה בכדי לחלץ נקודה, מה שחדרה עשתה היטב. גורם במועדון אמר: "אין ספק שאשדוד משחק העונה כדורגל שלא ראו בעיר לפחות עשור. קבוצה התקפית, מחוברת מקצועית לכדורגל איכותי ומהנה, שהצופים בבית אוהבים ויכולים להתחבר אליו. נמשיך להיות בצמרת הטבלה עד הסוף"

אשדוד. תישאר בצמרת עד הסוף? | לירון מולדובן

המעורבים בשער היתרון של מונטרי קמאהני, שלומי אזולאי (ששלח מסירת עומק אדירה) וטום בן זקן, שמצא את המגן השמאלי עם בישול נפלא: "זה היה מהלך מתוכנן שעובדים עליו באימונים, ויש לרן עוד הרבה כאלה" סיפרו בקבוצה.

השוער יואב ג'ראפי, אשר נפצע ברגלו באימון המסכם בשישי והיה בספק למשחק, עלה למשחק עם חבישת מיוחדת בקרסול. ננאד צבטקוביץ', ששב לאימונים לאחר מתיחה בשריר הירך והתעקש לשחק, זכה למחמאות. מוסא בגאיוקו, הפצוע בקרסול, ייעדר לפחות עד תחילת 2021. שלו הרוש בן ה-18, אחד מהשחקנים הכישרוניים באקדמיה מעיר הנמל, קיבל הזדמנות אתמול בהרכב הפותח, והיה הצעיר הראשון מבין רבים שיקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם.

ג'קי בן זקן. יחתים חלוץ? | דני מרון

בחלון ההעברות בחודש ינואר, בקבוצה מתכננים לצרף חלוץ זר, כשמקרה צ'יקו אופואדו, שעזב את ישראל באישון לילה עדיין נמצא בראש של הצוות הניהולי. ביום שלישי הקבוצה תארח באצטדיון הי"א את הפועל חיפה, ולאחר מכן תשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי