אצילי ביקש לעזוב למכבי חיפה, המחלוקת: אורך החוזה

עומר אצילי | ספורט1

בדיווח בקפריסין נטען כי הקשר מחזיק בהצעה לעונה וחצי מהירוקים ויטוס בימים הקרובים לישראל אך לספורט1 נודע כי הוא דורש לחתום לשנתיים וחצי לפחות. בכרמל הבהירו: "מדובר בשחקן שיהיה משמעותי נגד הגדולות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עומר אצילי בדרך חזרה לישראל? על פי דיווח שהתפרסם הבוקר (שני) בקפריסין, בהחלט כן. באי השכן טוענים כי בימים הקרובים שחקן הכנף יטוס בחזרה לארץ לאחר שביקש לעזוב את אפואל ניקוסיה ולהצטרף למכבי חיפה.

בדיווח אף נכתב כי הירוקים מציעים לו חוזה לעונה וחצי, כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1. נכון לעכשיו מה שמפריד בין הצדדים הוא אורך החוזה כאשר לספורט1 נודע כי אצילי דורש חוזה לשנתיים וחצי לפחות בכדי להבטיח את עתידו הכלכלי. במועדון רוצים כרגע שיצטרף לעונה וחצי. בכדי להשתחרר מאפואל, כך נטען בדיווח, אצילי יצטרך לחתום על מסמך לפיו הוא מצהיר שאין לו שום דרישות כספיות מהמועדון. כמו כן, צוין כי השכר החודשי שלו עומד על יותר מ-30 אלף יורו. בשלב זה עדיין לא ברור האם הקפריסאים ידרשו דמי העברה.

כידוע, המאמן ברק בכר סימן את הקשר כרכש המועדף, בקבוצה מוכנים לשלם את שכרו ויש סיכום עקרוני בנושא. מעבר לכך, במועדון יודעים כי הגעתו של אצילי תהיה משמעותית לא רק לאליפות העונה אלא גם לעונה הבאה. "מדובר בשחקן שיעזור לנו ויהיה משמעותי נגד הגדולות". עובדה נוספת שמקרבת את העסקה היא שהקשר עצמו הביע נכונות להגיע לכרמל וזה היה חשוב לראשי המועדון.

עומר אצילי, יונתן כהן
אצילי חוגג עם יונתן כהן נגד מכבי חיפה. בקרוב בירוק? | דני מרון

בסביבתו של הקשר סיפרו היום כי על אף ההתעניינות מבית"ר ירושלים והרצון של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לצרפו כשחקן מוביל בקבוצה, המועדון עצמו טרם הגיש הצעה רצינית ומשמעותית כדי שישנה את דעתו. צמד המאמנים שוחח עם משה חוגג וביקשו לצרפו שכן על אף הצפיפות בחלק הקדמי, הם מרגישים שאצילו יוכל לתרום הרבה ולגוון את המשחק של הקבוצה מבחינת בעיטות לשער.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים פורסם בספורט1 כי בית"ר עשויה להיפרד ממתאוסיניו ואתמול התברר כי שיחה קשה התקיימה עם השחקן. כזכור, בית"ר סימנה מלבד אצילי גם את דור מיכה, אך בשלב זה היא טרם פנתה לשחקן מאחר והיא בוחנת אופציות נוספות בשוק.

אצילי כבש העונה שני שערים והוסיף שלושה בישולים ב-13 הופעות בכל המסגרות. בעונה שעברה, בטרם התפוצצה פרשיית "הכדורגלנים והקטינות", הספיק לכבוש שמונה שערים ולבשל תשע פעמים ב-21 הופעות ליגה בלבד במדי מכבי תל אביב.

אצילי. מחזיק לביתר אצבעות
אצילי בימיו בצהוב-שחור | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי