הפועל חדרה תמתין ללידור כהן עד סוף השבוע

במועדון העבירו הצעה כספית לחלוץ שמבוקש גם בק"ש והפועל ת"א ומחכים לתשובה. מרשל אודה יהיה כשיר למשחק נגד נתניה בשלישי, בקבוצה מבהירים: "נכון שהם בכושר טוב אך כל תוצאה אפשרית והשתפרנו". גוזלן יירד לספסל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שלישי) מול מכבי נתניה עם בתקווה להשיג עוד נקודות יקרות במאבק בתחתית הליגה. עוד לפני התיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד הציב היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, יעד של ארבע נקודות בשלושת המשחקים עד לסיום הסיבוב. זה היה המשחק הרביעי ברציפות של שרון מימר וחניכיו ללא הפסד.

שרון מימר אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ופתוח עם המון שחקנים טכניים, שעושה עונה מצוינת עד כה. נצטרך לבוא מוכנים מבחינת הנחישות וההקרבה בהגנה ונהיה חייבים לשפר את קבלת ההחלטות במשחק ההתקפה כדי להמשיך במומנטום של ההשתפרות שלנו ושל צבירת הנקודות".

"נכון שנתניה פתחה נהדר את העונה אבל בליגה הזאת כל תוצאה אפשרית והקבוצה שלנו נראית טוב במשחקים האחרונים", אמרו בקבוצה. מבחינה מקצועית, מימר לא תרגל את ההרכב במטרה לשמור את חניכיו דרוכים. ההתלבטות העיקרי היא במרכז השדה בין גלעד אברמוב ומנשה זלקה ובין ריף מסיקה למקסים פלקושצ'נקו. בחוד, נוראה שרודריגו בונגונגי יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו ויפתח על חשבוון שובל גוזלן, כשמרשל אודה כשיר ויעלה לצידו.

שרון מימר | ברני ארדוב

בנושא אחר, כפי שפרסמנו, המועמד העיקרי אותו חדרה תרצה לצרף במועד ההעברות הקרוב הוא שחקן ההתקפה לידור כהן שכבר קיבל הצעה רשמית מחדרה וביקש לחשוב על הנושא מספר ימים. במועדון מהשרון הבהירו כי ימתינו לתשובתו עד סוף השבוע. גם הפועל קריית שמונה והפועל תל אביב הביעו עניין בשחקן אך בשלב זה ההצעה הכספית של חדרה גבוהה וגם כהן עצמו ישמח לחזור ולשתף פעולה עם שרון מימר.

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן (דיא לבאבידי), ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב (מנשה זלקה), ריף מסיקה (מקסים פלקושצ'נקו), גוסטבו מרמנטיני, רודריגו בונגונגי, מרשל אודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי