מכה לחיפה: רוקאביצה לא התאמן, דוניו צפוי לפתוח מול בני יהודה

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מלך שערי הליגה בספק להתמודדות מול הכתומים בשלישי, הגנאי יקבל את הצ'אנס. לביא המוצהב ייעדר, אשכנזי יחליפו, גם טוואטחה יפתח. בכר החמיא לפלאניץ': "מנהיג, מרוצה מהיכולת והאישיות שלו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אי אפשר להתעלם מהרצף המרשים של מכבי חיפה, שניצחה בכל חמשת משחקיה האחרונים בליגה אחרי ה-1:2 הדרמטי על מכבי פתח תקווה רק לפני יומיים. מחר (שלישי) מצפה לירוקים מפגש לא פשוט בכלל מול בני יהודה, משחק בו חניכיו של ברק בכר ינסו להמשיך במומנטום ולהוכיח לכולם שהפעם הם הולכים עד הסוף.

נטע לביא ייעדר מכיוון שספג חמישה כרטיסים צהובים, אבל אם אלו חדשות לא טובות עבור מכבי חיפה, אז הבשורה הרעה באמת הגיעה מכיוונו של ניקיטה רוקאביצה. מלך שערי הליגה לא התאמן היום מכיוון שהרגיש כאבים בברכו ומוגדר בספק להתמודדות מחר. מי שאמור לקבל את הצ'אנס בהרכב הוא גודסוואי דוניו.

את לביא יחליף יובל אשכנזי, שיפתח בפעם השנייה העונה בהרכב במסגרת הליגה. דולב חזיזה וצ'רון שרי ימשיכו לשחק בהתקפה, בזמן שטאלב טוואטחה צפוי לעלות גם הוא ב-11 בפעם השלישית העונה ולהחליף את סאן מנחם.

טאלב טוואטחה | טל לוי

בכר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ונשאל האם הרצף הנוכחי והמועמדות לאליפות מלחיצה אותם: "לחץ זה חלק מהמשחק. אנחנו בתקופה טובה וחשוב שנמשיך ביכולת ובתוצאות, זה מה שחשוב כרגע".

האם יעשה רוטציה לאור עומס המשחקים: "דיברתי לפני המשחק מול מכבי פ"ת על רוטציה בשבוע הקרוב שבו נשחק שלושה משחקים, אחד כבר שיחקנו. יש לי שחקנים טובים ותחרות בריאה על כל עמדה, ונדע להשתמש בהם בתבונה".

היכולת הטובה של בוגדן פלאניץ' במשחק האחרון: "בוגדן הוא מנהיג, שחקן שמגדיל ראש, לוקח אחריות. יש לו ביקורת עצמית גבוהה מאוד והוא יודע להתמודד. אני מרוצה מאוד מהגישה, היכולת, האישיות והדרך שהוא עושה".

ברק בכר | אודי ציטיאט

היריבה: "בני יהודה תמיד הייתה קבוצה שלא פשוט לשחק נגדה, היא גם הוכיחה את זה לא אחת בסמי עופר. חשוב מאוד שנבוא באותה גישה, ריכוז ויכולת כמו נגד מכבי פ"ת ולאורך כל המשחק הקרוב שצפוי להיות קשה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, טאלב טוואטחה (סאן מנחם), חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, גודסוואי דוניו.

בוגדן פלאניץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי