הפועל כפ"ס פנתה ללידור כהן, טרם הוחלט מי יחליף את תורג'מן

בקבוצה מתחילים להפנים את העובדה שעליהם להתחזק ויהיו מוכנים להשוות כל הצעה שיקבל החלוץ. גזל שמעביר את האימונים ממתין להחלטה סופית לגביו. עשרות אוהדים הגיעו למחות על היכולת של השחקנים לאחרונה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא עדיין לא החליטו על זהות המאמן שיחליף את עמיר תורג'מן שפוטר בשבוע שעבר, כשבינתיים עוזרו והמאמן הזמני רביד גזל, מעביר את האימונים וממתין גם הוא להחלטה סופית לגביו.
גזל, שבעמדת הראיונות אחרי ההפסד 2:1 להפועל חיפה אמר כי הוא רוצה לאמן, ערך באימון אתמול (ראשון) אסיפת וידאו שהתייחסה למשחק ההפסד בשבת, כשבמהלך האימון, הגיעו עשרות אוהדים למחות על היכולת הרעה שמציגים השחקנים לאחרונה.

ביום חמישי תקווה הקבוצה לעצור את התקופה הרעה בה השיגה נקודה בלבד מ-12 האחרונות, כאשר תפגוש את בית"ר ירושלים במשחק קשה מאוד. בינתיים, בכפר סבא מתחילים להפנים את העובדה שהקבוצה זקוקה לחיזוק כאשר לספורט1 נודע כי הבוקר פנו במועדון ללידור כהן עם הצעה לחוזה עד תום העונה.

כפי שפרסמנו, החלוץ זוכה להתעניינות מלא מעט קבוצות ביניהן הפועל חדרה, הפועל תל אביב והפועל קריית שמונה, אך בכפר סבא הבהירו כי הם מתכוונים להשוות את ההצעה של חדרה ואף לגבור עליה, למרות שמדובר בהצעה יחסית גבוהה.

רביד גזל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי