צפו בתקציר: 0:0 מאכזב בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א

עוד ערב מאכזב בחסות הקורונה. ללא קהל בטדי ועם עומס משחקים, הקבוצה מהבירה והאלופה לא מצאו את הרשת. במחצית השנייה חלה התעוררות מצד שתי הקבוצות, אך רמת הכדורגל לא הספיקה. הפער ממכבי חיפה: 8 נקודות

(גודל טקסט)

עוד ערב מאכזב בחסות הקורונה. ללא האווירה המוכרת באצטדיון טדי ועם עומס משחקים לא רגיל, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-0:0 מאכזב עבורן, במשחק המרכזי של המחזור ה-11 בליגת העל בו שתי הקבוצות ידעו להציג רק דקות מעטות של כדורגל מהנה.

עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה לראות את עניין לא שגרתי בהרכב של מכבי ת"א, כאשר דן גלזר ירד לספסל. המאמן גאורגיוס דוניס בחר לעלות עם שלושה שחקנים במרכז ההגנה, שחקן העונה שעברה שילם את המחיר ופינה את מקומו לטובת אופיר דוידזאדה. מנגד, חלאופילו פלייטר קיבל שוב את הקרדיט מסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כשלצד החלוץ שיחקו עוזיאל פרדו וירדן שועה. אלירן עטר נותר שוב מחוץ להרכב.

האגרסיביות של שחקני בית"ר עשתה את שלה בדקות הפתיחה של המחצית הראשונה, דבר אשר השפיע מאוד על שחקני האלופה, שכמעט לא הגיעו לרחבה של איתמר ניצן. מלבד, בעיטות לא מדויקת של יונתן כהן ודור פרץ, לדוניס לא היה מה לקחת. גם רמת המשחק של המארחת לא התעלתה, אך נגיחה של עידן ורד כרבע שעה מהפתיחה הייתה קרובה לשער יתרון עבורה.

דוניס. עוד ערב פושר של מכבי ת"א | דני מרון
זרגרי. הקשר הציג משחק נהדר, אך קבוצתו לא ניצחה | דני מרון

נראה היה שלמחצית השנייה עלו השחקנים באנרגיות הרבה יותר טובות, דבר אשר התבטא במטווח לא קטן של שחקני מכבי ת"א לעבר השער של ניצן, אך שוב כדור לא מצא את הרשת. כזכור, במחזור שעבר איבדו האורחים מת"א נקודות יקרות עם תיקו נגד מכבי נתניה, ולצערם הם שוב יצאו עם נקודה אחת, ונראה שמחר מכבי חיפה יכולה להגדיל זמנית את הפער מיריבתה הגדולה ל-11 נקודות.

מן העבר השני, הקבוצה מהבירה יצאה מאוכזבת מהמשחק לאחר שרשמה ניצחון חשוב על קריית שמונה במשחקה האחרון ולא הצליחה למנף זאת לשלוש נקודות נוספות. למרות שלא ספגו שער מחזור שני ברצף, דראפיץ' וברדה נותרו במקום ה-11, רחוקים שתי נקודות מהקו האדום. בעוד שלושה ימים בדיוק ישחקו הירושלמים שוב כאשר יתארחו אצל הפועל כפר סבא (24.12). מכבי ת"א מצידה תארח את קריית שמונה (24.12).

סיום מאכזב לכל הצדדים | דני מרון
האם האליפות בורחת למכבי ת"א? | דני מרון

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, אור זהבי (אורי מגבו, 76), אוראל דגני, אורן ביטון, עלי מוחמד, אביאל זרגרי (תמיר עדי, 78), עידן ורד (אופיר קריאף, 76), עוזיאל פרדו, חלאופילו פלייטר (לירן רוטמן, 70), ירדן שועה (אלירן עטר, 57).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל (איתי שכטר,89), איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה (טל בן חיים, 89), דור פרץ, אייל גולסה (דן גלזר, 79), דן ביטון (מתן חוזז, 75), יונתן כהן (איילון אלמוג, 79), אלכסנדר פשיץ'.

המשחק בטדי נפתח | דני מרון
גם המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר נמצא בטדי | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 14, התקפה מסוכנת ראשונה במשחק: אחרי דקות שקולות מאוד בפתיחה, שועה ניסה לשבור את הקרח עם בעיטה מ-25 מטרים, הכדור שלו לא היה קרוב לשער.

ורד בפעולה מול פרץ. דקות פתיחה שקולות | דני מרון
שועה ניסה לשבור את הקרח עם בעיטה ממרחק | דני מרון

דקה 16, בית"ר כמעט כבשה: ביטון ראה את ורד מסתנן לרחבה והרים כדור נהדר, הקפטן הגיע עם ראשו ושלח כדור שפספס במטר את הרשת.

דקה 32, מכבי ת"א מתחילה להיכנס למשחק: אחרי דקות רעות של האלופה, יונתן כהן יצא למבצע אישי, עבר שלושה שחקנים ובעט מ-20 מטרים, אך הכדור שלו לא היה בכיוון המסגרת של ניצן.

דקה 36, איום נוסף של מכבי ת"א: דוידזאדה הרים כדור טוב לעבר מרכז הרחבה של ניצן, פשיץ' הגיע לכדור אבל נגח חלש.

פשיץ' נגיחה חלשה של הסרבי | דני מרון

דקה 38, מכבי ת"א מתקרבת: הפעם הגיע תורו של פרץ, שניסה לטווח את הרשת של ניצן מ-20 מטרים ובעט כדור לידיים של השוער.

פרץ. קשר מכבי ת"א ניסה את מזלו ממרחק | דני מרון

דקה 44, כמעט שער של בית"ר: התקפה מהירה של הצהובים-שחורים הגיעה לרגלו של מוחמד, שהיה חופשי וניסה למצוא את הרשת מחוץ לרחבה, הכדור שרק ליד החיבורים.

דקה 45, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

מחצית מאכזבת של שני הצדדים | דני מרון

מחצית שנייה

דקה 56, מטווח של מכבי ת"א על השער של בית"ר: זה התחיל עם צמד בעיטות יונתן כהן, אשר נבלמו אצל שחקני ההגנה והמשיך עם הצלה של ניצן לבעיטה מסוכנת של פרץ.

דקה 58, הצלה של טננבאום! קונטה השתלט על הכדור אחרי איבוד של הרננדס, מסר לפרדו שהיה בעמדה טובה ושחקם הכנף בעט חלש מדי לעבר השער ואפשר לשוער מכבי ת"א להדוף.

טננבאום. מנע שער של פרדו | דני מרון

דקה 61, התקפה נוספת של מכבי ת"א: האורחת מת"א המשיכה בקצב הגבוה, דן ביטון מסר לדוידזאדה שהיה חופשי לגמרי, אבל המגן שלח כדור שטוח ישירות לניצן.

דקה 83, איום נואש של מכבי ת"א: אחרי הרבה איבודי כדור, חוזז המחליף נמצא לכבוש ופספס את המסגרת.

דקה 90+4, סיום המשחק: בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0 מאכזב.

איילון אלמוג, אנטואן קונטה | דני מרון
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי