כוכב מכבי חיפה בעבר: "עומר אצילי – החתמה מבורכת"

צירופו המסתמן של שחקן הכנף ("ישדרג מקצועית"), הסיכויים לזכות ("הקבוצה בשלה לאליפות"), חסרונו של הקהל ("מאחל שיהיו שותפים") ומחמאות לשחר ("לחיפה יש שייח' כבר מעל 30 שנה"). אוסמו בראיון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל הדיווחים המתגברים על החתמתו האפשרית של עומר אצילי, מנהל מכבי חיפה לשעבר ושחקן הקבצה בעבר, רפי אוסמו, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להגעתו המסתמנת של אקס מכבי תל אביב, הסיכויים של הירוקים לזכות באליפות ראשונה מאז 2011 וחסרונו של הקהל שצמא לשוב למגרשים.

"אם עומר אצילי יגיע למכבי חיפה בחודש ינואר, וואלה זה צעד מבורך. הבחור די צעיר, יש לו עוד כמה שנים טובות לשחק כדורגל והוא בהחלט יכול לשדרג את מכבי חיפה מבחינה מקצועית", הבהיר אוסמו, כשנשאל על שחקני חיזוק אפשריים שיכולים לסייע לקבוצה של ברק בכר לעשות צעד נוסף קדימה ולהבטיח זכייה בתואר.

"מכבי חיפה לא צריכה לחזק את ההגנה", המשיך אוסמו והבהיר מדוע: "סאן מנחם הגיע כבחור צעיר. עם כל הביקורת, שהייתה מקובלת בזמנו כי היו לו עליות וירידות, סאן מציג יכולת נהדרת. כולם צעקו "טוואטחה, טוואטחה" וסאן משחק. רז מאיר, שאני לא צריך להגיד לכם כמה אש הוא חטף, משחק על חשבון מאבוקה".

האם לא חסר בסגל גיבוי לרוקאביצה: "אני חושב שהיו צריכים לחשוב על העניין הזה מראש, אבל הסיטואציה עם ירדן שועה התפתחה כמו שהיא התפתחה והצדדים נפרדו. היה גם את מוחמד עוואד, שהבין בעונה שעברה שהוא לא יכול לשחק ברמה הזו כשניקי משחק בתפקיד שלו ופה צריך לתת קרדיט אדיר לבלבול".

אוסמו התייחס לסיכויים של הירוקים העונה לזכות בתואר לראשונה מאז עונת 2010/12: "הכותרת שלי היא שמכבי חיפה בשלה לקחת אליפות ורואים את זה מתחילת העונה, נוצר תלכיד של חבורה טובה ויש חדר הלבשה נהדרה עם ילדים שעובדים קשה ומאוד רוצים להצליח. המצב במכבי חיפה כיום הוא פנטסטי".

האזינו לראיון

על היעדרו של הקהל: "אני מאחל לאוהדי מכבי חיפה שאפשר יהיה לחזור עוד השנה לאצטדיונים ולחגוג את האליפות שאני מאמין שתהיה. אני מזכיר לכם שלפני כמה שנים מכבי חיפה השתתפה בליגת האלופות ואירחה את המשחקים בקפריסין, זו הייתה הרגשה נוראית ואני מקווה שהם יצליחו להיות שותפים למשחקים הטובים וליכולת הטובה של המועדון, כי יש פה שייח ענק בעיר לגבי העניין הזה".

על רכישת בית"ר ירושלים על ידי חמד בן ח'ליפה: "למכבי חיפה יש כבר מעל 30 שנה שייחים שמחזיקים את הקבוצה עם המון המון כסף, בשקט ובצנעה. אני מאחל לבית"ר ירושלים בוס כזה, כמו שלמכבי תל אביב יש כבר כמה שנים, אבל אתם יודעים שהדרך לשם עוד ארוכה. להביא כל שנה 20 מיליון שקל מהבית, זה לא דבר של מה בכך ועל כך מגיעה הערכה גדולה לבוסים של מכבי חיפה".

יעקב שחר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי