ניצן: "שלטנו ברוב המשחק". ברדה: "בעל הבית יודע שצריך חיזוק"

שוער בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 נגד מכבי תל אביב: "לבכות על כמה רע התחלנו את העונה לא יעזור, צריכים להסתכל על הצד החיובי". מאמנו החמיא לזרגרי, התייחס לנושא הרכש והודה: "היה כדורגל משעמם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משחק ליגה שני ברציפות בלי הפסד לבית"ר ירושלים, שסיימה הערב (שני) ב-0:0 די משמים באצטדיון טדי מול מכבי תל אביב ונותרה במקום ה-11 בטבלת ליגת העל עם 12 נקודות מתוך 30 אפשריות. הצהובים שחורים, שזקוקים לנקודות על מנת לברוח מהתחתית, יקוו לשוב למסלול הניצחונות כבר ביום חמישי באצטדיון המושבה מול הפועל כפר סבא (החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט2).

מאמן בית"ר שי ברדה סיכם את המשחק: "מבחינת יחסי הכוחות הערב, לא הגיע לנו יותר מנקודה. משחק ההגנה היה מצוין. אני ספציפית יותר מתחבר לכדורגל התקפי והיום זה לא היה, קבלת ההחלטות לא הייתה טובה. פעם בעשרה משחקים אני יכול לא ליהנות מכדורגל התקפי אבל אנחנו עוד נחזור לזה, אני בטוח".

ברדה המשיך: "כדורגל זה משחק שתלוי הרבה בביטחון. צברנו היום עוד נקודה, אחרי תחילת עונה לא טובה. באנו עם גישה ודרך, שינינו קצת, היינו היום מאוד צפופים. ההגנה הייתה פשוט פנטסטית, אבל אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0 ומכדורגל שהוא כמעט חסר מצבים. היינו יכולים לעשות יותר במצבים שכן היו, אבל נתקן".

תמיר עדי, עלי מוחמד, מתן חוזז, אנריק סבוריט | דני מרון

המטרות להמשך העונה: "הקבוצה מחויבת ורוצה. כולם יודעים שאנחנו צריכים להתחזק, גם בעל הבית. אני מקווה שבינואר נתחזק בשחקנים שאנחנו רוצים. להגדיר מטרות זה לא נכון, אנחנו צריכים לשפר את רמת הכדורגל ולהיות מחויבים למועדון הזה. אני מסכים שהיה כדורגל משעמם, נצטרך לשחק יותר התקפי, היום זה נראה פחות טוב ונהיה חייבים להשתפר".

על אביאל זרגרי שהרשים: "ילד בן 17.5, שנתן משחק מצוין. הוא היה חסר לנו במספר מסוים של משחקים. יש את פרדו ושועה שהם גם צעירים. בכדורגל בסופו של דבר אין תעודות זהות ואמרנו את זה כל הזמן. בית"ר תרוויח מהשחקנים האלה בעתיד ואני שמח שהם לקחו את ההזדמנות הזו ומנצלים אותה כמו שצריך".

על החיזוק שיגיע בחודש ינואר: "אני חושב שבעל הבית צריך לשמוע מאיתנו איזה תפקידים אנחנו צריכים, אני לא אדבר על זה בתקשורת. נשב איתו ונגיד לו מה אנחנו רוצים. ברמת העיקרון, אנחנו מאוד אוהבים שחקנים שהם שניה לפני הפריצה. הוא ישמע את השמות ואחר זה נוציא את זה לתקשורת".

ירדן שועה, שי ברדה | דני מרון

איתמר ניצן הוסיף: "אני חושב שבחלק גדול של המשחק היינו יותר טובים. אני חושב ששלטנו ברוב המשחק, היה חסר לנו הגול. בהגנה היינו מצוינים, עצרנו קבוצה חזקה מאוד. היינו צריכים את השער שלא הגיע. אנחנו תמיד ממשיכים קדימה לא משנה מה התוצאה. כל שבוע מחדש אנחנו רוצים להשתפר ולהיות יותר טובים ואנחנו עיוורים לתוצאה כזו או אחרת, וגם אם היינו מפסידים, היינו ממשיכים בתהליך שאנחנו עוסקים בו. להביא את בית"ר לצמרת, לזכות בתארים ולעשות כל מה שאפשר".

הזמן הולך ואוזל: "נכון שאין הרבה סבלנות, אבל זה המצב כרגע, התחלנו את העונה לא טוב ואנחנו צריכים להבין איך אנחנו מתייצבים כמה שיותר מהר ומשיגים כמה שיותר נקודות כדי להיצמד לצמרת. ללכת ולבכות על כמה רע התחלנו את העונה לא יעזור. אנחנו צריכים להסתכל על הצד החיובי ולהמשיך להתקדם".

על היכולת הטובה שלו: "קודם כל אני שמח שאמרו את זה, זה מחמיא לי מאוד. המטרה שלי לעזור למועדון להתקדם ולהצליח באופן אישי".

איתמר ניצן | דני מרון
עוד באותו נושא: סלובודאן דראפיץ', שי ברדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי