דור פרץ: "נראים שבעים ולא מחויבים. אנחנו היריב של עצמנו, לא מכבי חיפה"

האלופה ספגה מכה קשה במירוץ לאליפות שלישית ברציפות והתרחקה מהירוקים. הקשר: "אין תירוץ. מכבי ת"א לא צריכה להראות ככה. ההרתעה תחזור רק מניצחונות". דוניס: "כל תוצאה שהיא לא ניצחון מרחיקה אותנו מהאליפות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה הערב עוד מכה קשה במירוץ לאליפות שלישית ברציפות. הצהובים הגיעו לטדי וסיימו בתיקו 0:0 מאכזב, נטול מצבים, כשהאלופה המשיכה לא להרשים והתרחקה משמעותית ממכבי חיפה, שדוהרת בצמרת. לאחר המשחק, המאמן גאורגיוס דוניס והקשר דור פרץ ניסו לנתח את הסיבות ליכולת המאכזבת של הקבוצה.

"שיחקנו לא טוב, בלשון המעטה" אמר פרץ. "מכבי ת"א לא צריכה להראות ככה. אני מאוד מאוכזב מהיכולת שלי באופן אישי ושל השחקנים. חושב שאין לזה שום תירוץ. לא העומס והלו"ז המטורף. לא צריכים להראות ככה, במיוחד שאנחנו מכבי ת"א וחלק מהמערכת הזו".

מה הגורם ליכולת החלשה: "יש לזה מספר סיבות ונקודות, אבל אני אשאיר את זה לעצמי. בסופו של דבר, אנחנו לא צריכים לשחק ככה. זו הנקודה העיקרית. אנחנו נראים קצת שבעים, לא אגרסיביים. חלק גם לא מחויבים. צריכים להראות כמו מכבי ת"א, כמו קבוצה אלופה".

פרץ המאוכזב. "צריכים להראות כמו מכבי ת"א, כמו קבוצה אלופה" | דני מרון

האם אפשר להחזיר את ההרתעה: "אנחנו שחקני כדורגל במכבי ת"א ויש לנו הזדמנת כבר ביון חמישי הקרוב לשחק יותר טוב נגד ק"ש ולנצח. רק ככה נחזיר את כוח ההרתעה שלנו. הוא יחזור רק ממשחק למשחק, מניצחון לניצחון. צריכים לחזור להיות קבוצה שסובלים נגדה במשחקים".

האם השינויים בהרכב של דוניס משפיעים: "כל המאמן ואג'נדה שלו. יש כאלה שמאמנים ברוטציה ויש שלא. חושב שיש לנו שחקנים טובים בסגל וכולם צריכים להראות מצוין. ברור שמכבי חיפה מרוצה מכל הפסד נקודות שלנו. אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו ולא על אחרים. אם נשחק כמו שאנחנו רוצים, נהיה הכי טובים בפער. חייבים לעשות את זה על המגרש כי בדיבורים זה לא יעבוד. מכבי חיפה צריכה כבר לשמוח? זה רק אנחנו. רק האנחנו היריבה שלנו כרגע".

מלבד פרץ, גם דוניס היווני סיכם את המשחק: "אני חושב שזה לא היה משחק טוב, זה היה יותר קרב בין שני הצדדים, בלי הרבה מצבים. ניסינו לשחק כדורגל יותר מאוזן, אני חושב שבמחצית הראשונה לא שלטנו במשחק, לא היו לנו הרבה מסירות טובות, התחלנו את המחצית השנייה יותר טוב ויצרנו מצבים, אבל בסופו של דבר ההופעה שלנו לא הייתה מספיק טובה כדי לנצח את המשחק".

השינויים בהרכב: "אנחנו חייבים למצוא איזון בין ההגנה להתקפה, במשחקים הקודמים ספגנו הרבה שערים לכן היינו חייבים לעשות שינויים כאלה, זה מאוד חשוב לי למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה. לא ספגנו והשגנו נקודה אחת, אבל ההתקפה שלנו לא הייתה טובה יותר."

המרחק ממכבי חיפה: "כל תוצאה שהיא לא ניצחון מרחיקה אותנו מהתואר, אבל אנחנו חייבים לחשוב על המשחק הבא, אם לא נתקדם הלאה זה יהיה טעות מצדנו. אנחנו חייבים לחשוב להשתפר, זה חשוב מאוד בשבילנו. בהגנה היינו הרבה יותר טובים היום מהמשחקים הקודמים אבל אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח. אנחנו לא חושבים על הקבוצות האחרות, אנחנו חייבים לחשוב על עצמנו. אם נביא את ההופעה הנכונה והגישה הנכונה, אנחנו נילחם על התואר".

האם הוא מודאג: "אני אדם אופטימי. לפעמים מסתכלים על הדברים הטובים ולפעמים על השליליים. יש לי הרבה ניסיון בכדורגל, אנחנו צריכים לענות על המגרש".

דוניס. "כל תוצאה שהיא לא ניצחון מרחיקה אותנו מהתואר" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי