"חתיכת חוצפן": מה באמת קרה בעימות בין דראפיץ' לפשיץ'?

בבית"ר מסבירים כי חלוץ מכבי ת"א גילה חוסר ספורטיביות, בחר לבקר את המאמן לפני שידע שהוא סרבי ומחק את הפוסט הראשון. השניים ישוחחו. וגם: מעקב אחר קשר הצעירה אופק ביטון

(גודל טקסט)

העימות בין מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' לחלוץ מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' צפוי להסתיים היום (שלישי) בשיחת טלפון שתיערך בין השניים. דראפיץ' כבר התנצל על התקרית וטען כי לא התכוון לקלל את חלוץ מכבי תל אביב, אך ללא קשר לחרטה שהביע, בבית"ר ירושלים מגוננים על המאמן ומסבירים מה אירע על הספסל באותם רגעים.

כזכור, לאחר המשחק פשיץ' העלה סטורי באינסטגרם שבו תייג את שני המועדונים וכתב: "האם זו גזענות כשמאמן של קבוצה יריבה מקלל את אמא שלי ואחותי הסרביות? מה אני אמור לעשות? לעזוב את הדשא?". בסטורי נוסף, פשיץ' העלה תמונה של המאמן, שכידוע גם הוא ממוצא סרבי, ושאל: "מאיפה בסרביה אמא שלך?".

הכל התחיל כאשר אחד המהלכים נעצר בעקבות פציעת שחקן ופשיץ' התבקש להחזיר את הכדור לשוער, איתמר ניצן. במקום להחזיר לשוער את הכדור, הוא בחר לבעוט אותו החוצה. דראפיץ', כך טענו על הספסל הבית"רי, הסתובב לעברו ואמר: "אתה חתיכת חוצפן". פשיץ' שמע את הדברים וענה לו: "התכוונתי למסור לשוער, אבל לא יצא לי". דראפיץ', שהבין מכך שהחלוץ הסרבי לועג לו, סינן מספר קללות, אך טען בפני אנשי המועדון כי לא הפנה אותם לחלוץ ולא חשב שישמע. פשיץ' עצמו העלה את הסטורי מתוך מחשבה שמדובר במאמן ממוצא קרואטי, אך לאחר שהבין כי מדובר בסרבי, התחרט ואחד משני הפוסטים שהעלה נמחקו. גורם בבית"ר אמר הבוקר: "ממש אחרי המקרה הזה, עטר החזיר כדור לשוער שלהם. צריך לגלות גם ספורטיביות ולכן סלובו כעס".

תגובתו של דראפיץ' לאירוע הייתה: "במהלך המשחק אמש, בלהט הדברים, כעסתי על שחקן מכבי שלא הוציא כדור והוחלפו בינינו מספר מילים. במידה ופשיץ' נפגע, אני מתנצל על כך. המילה הזאת נאמרת באופן כללי בשפה הסרבית המשותפת שלנו. אני בטוח שנמצא את הדרך ושניישר את ההדורים בינינו".

דראפיץ'. תקרית חריגה | דני מרון

בעניין אחר: במקביל לניסיון להחתים שחקן בכיר לכנף שמאל, בית"ר עוקבת גם אחר שחקנים נוספים, ביניהם קשרה של נס ציונה ושחקן הנבחרת הצעירה, אופק ביטון, וחלוץ עכו רז טוויזר. אחד מהם עשוי להגיע להתרשמות במועדון, אך בכל מקרה מתנהל מעקב אחר שניהם במטרה להביא שחקנים בעלי פוטנציאל השבחה לקבוצה. ביטון כבר היה אמור לסגור בהפועל תל אביב בינואר, תמורת 200,000 ש"ח. כעת, במועדון שוקלם לצרפו לסגל ואם זה יקרה, ייתכן שיושאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי