ארמנדו קופר חתם עד תום העונה, סבג יהיה כשיר לבאר שבע

הקשר החלים מהכאבים במפשעה וייכלל בסגל למשחק ברביעי (20:00, ספורט4). במועדון ינסו להיפטר מלופטה ומארויו, הפנמי חזר לקנדצייה שנייה עם אופציה לעונה נוספת

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים למכבי נתניה ולמכבי חיפה, מכבי פתח תקווה תצא מחר (רביעי ב-20:00, ישיר בספורט4) למשחק חוץ מול הפועל באר שבע באצטדיון טדי ותנסה להימנע מכניסה למשבר. הבשורה הטובה עבור מאמן גיא לוזון הגיעה מכיוונו של הקשר נאור סבג, שכבש את השער היחיד של קבוצתו בשבת נגד מוליכת הטבלה. סבג הוחלף כבר במחצית עקב כאבים במפשעה, אך סובל מהתכווצויות בלבד ולא ממתיחה חמורה, לכן הוא יהיה בסגל למשחק מחר.

עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בעוד שבועיים, בפתח תקווה קיימת אכזבה מהזרים. כפי שפרסמנו כאן, ג'וסי לופטה ועבדיאל ארויו לא מרשימים ולא זוכים כמעט לדקות משחק, כאשר בקבוצה נוטים להיפטר מהם וינסו להגיע עמם להסדר כספי, אלא אם כן יחול שינוי משמעותי ביכולת שלהם. גם אלביס סאקי לא בדיוק מרשים, אך העובדה שעלותו נמוכה עשויה לגרום להישארותו. למעשה, מרכוס דיניז ואולי גם אסמיר סוליץ', הם הזרים הבטוחים היחידים, כך שהסגל של המלאבסים עשוי לעבור מהפכה של ממש בגזרת הזרים.

בפתח תקווה לא חיכו ולמרות שחלון ההעברות עוד לא נפתח, הקבוצה צירפה רשמית את הקשר הפנמי ארמנדו קופר, בחוזה עד תום העונה עם אופצייה לעונה נוספת. עבור קופר, ששוחרר מהפועל תל אביב, זו תהיה הקדנציה השנייה במועדון, לאחר ששיחק אצל המלאבסים בחלק השני של עונת הירידה לפני שנתיים, אז סירב להמשיך לליגה הלאומית, מה שהוביל לפרידה בטונים צורמים.

לופטה. בפ"ת מאוכזבים ממנו | דני מרון

"למה שהיה בשני המשחקים האחרונים אין שום משמעות עבורנו", אמר גיא לוזון לקראת המשחק. "ראינו, הפקנו את הלקחים ואנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות".

על הרוטציה: "אנחנו קבוצה שבה כל שחקני הסגל ראויים לפתוח בהרכב. אין הבדלים משמעותיים בין שחקן כזה או אחר. כולם שחקנים טובים וברמה מספיק גבוהה לספק תוצאות וברור שנשתמש בסגל הטוב שיש לנו".

גם הקשר ארד בר דיבר לקראת המפגש: "ההפסד למכבי חיפה בהחלט היה מאכזב, כי פתחנו טוב את המשחק אבל בהמשך נחלשנו והלכנו אחורה. הייתה לנו אפשרות לקחת נקודה ולא הצלחנו. קשה לבוא אחרי שני הפסדים, אבל אנחנו רוצים לנצח ולשנות את המומנטום".

מבחינה מקצועית, לוזון יבצע שלושה שינויים בהרכב שפתח נגד מכבי חיפה: ירדן כהן יוצב כמגן שמאלי במקומו של מוחמד הינדי, כאשר ההפתעות מגיעות בחלק ההתקפי: אור אינברום, מהשחקנים המשמעותיים ביותר העונה, יירד לספסל ואילו אסמיר סוליץ' יפתח באגף. ג'וסי לופטה, אולי באחת ההזדמנויות האחרונות שלו להוכיח שמגיע לו להישאר, יפתח לראשונה העונה במקומו של תאי בריבו.

נאור סבג | אודי ציטיאט

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, עמית מאיר, ארד בר, נאור סבג, אסמיר סוליץ', ליאל עבדה, ג'וסי לופטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי