שחקני ב"ש שליליים לקורונה, אקולטסה ימשיך בבידוד בינתיים

במחזיקת הגביע נשמו לרווחה לאחר שאף אחד לא אובחן כחולה. הקשר שסבל מתסמינים וחזר עם ספורי וטאהא ברכב יישאר בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית נוספת. ויטור ייכלל בסגל לקראת מכבי פ"ת, דדיה סובל מכאבים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי) מול מכבי פתח תקווה (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט4), תחת הנחיות מחמירות. השחקנים התבקשו להימנע כמה שיותר ממגע גם במהלך האימון והמאמן יוסי אבוקסיס ערך אימון שונה מהרגיל. האסיפה התקיימה בשטח פתוח וגם השחקנים שמרו על מרחק זה מזה. "לא נראה שלמישהו יש תסמינים, אבל שווה להיזהר", אמרו. בשל כך, אבוקסיס גם לא תרגל הרכב.

מבירור שנערך לפני האימון, התברר כי שחקן הרכב נוסף שהה אתמול עם אלטון אקולטסה ברכב, כפי שההולנדי עצמו דיווח: לואי טאהא. החששות הופגו מהר מאוד, משום שטאהא כבר חלה בקורונה ולכן במועדון גם לא חייבו אותו לעבור בדיקת קורונה. הבלם שהה אתמול במחיצת רמזי ספורי שגם הוא נסע איתו ברכב, אבל במועדון טוענים כי כל השחקנים חשים בטוב.

השחקנים נשמו לרווחה כאשר ‏בבדיקות הקורונה שנערכה הבוקר כלל השחקנים ואנשי הצוות נמצאו שליליים לנגיף. בשל הופעת תסמינים, אלטון אקולטסה ישאר בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית נוספת.

מיגל ויטור יחזור לסגל למשחק נגד מכבי פתח תקווה, אך לא יפתח בהרכב. אור דדיה, שהיה אמור לחזור לסגל אחרי שהחלים מהפציעה בעינו, סובל מכאבים במשפעה ועל כן דוד קלטינס אמור להמשיך בעמדת המגן הימני. ג'ונתן אגודלו ותומר יוספי אמורים לקבל דקות.

מיגל ויטור | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי