אחת משחקת יפה ואחת כובשת: 0:1 להפועל חיפה על מ.ס אשדוד

הקבוצה של בן שמעון שלטה כאשר דין דוד ושלו הרוש פגשו את המשקוף והקורה, אך שוב הפגינה נאיביות ורשמה הפסד בניגוד למהלך המשחק. ארבע דקות לסיום היא נכנעה לשער יפה של ברסקי. קפילוטו פונה לבית החולים

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בליגת העל יצא לדרך הערב (שלישי) כאשר מ.ס אשדוד אירחה את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-12. כמעט סיבוב שלם מאחורינו. הקבוצה של רן בן שמעון שמדורגת במקום השני בטבלה, החמיצה הזדמנות לבסס את מקומה בצמרת כשנכנעה 1:0 בניגוד למהלך המשחק. האורחת, מצידה, חיברה ניצחון שני ברציפות והתקרבה לפלייאוף העליון.

שחקני הפועל חיפה חוגגים | לירון מולדובן
רוסלן ברסקי חוגג עם שחקני הפועל חיפה | לירון מולדובן

המארחת הכתיבה את הקצב בתחילת המשחק. בדקה החמישית דין דוד מצא את המשקוף בבעיטה אדירה. הכדור כמעט נכנס אך חמק החוצה. בדקה ה-11, לאחר כדור קרן, שגיב יחזקאל רשם ניסיון טוב אף הוא אך הכדור הלך החוצה. חיים סילבס עלה עם מערך נסוג ופציעתו של לירן סרדל בדקה ה-16 שינתה את התוכניות. רז שטיין עלה מהספסל במקומו.

אחד המצבים הטובים של הפועל חיפה הגיע בדקה ה-22 כשסער פדידה היה יכול לנצל שגיאה גדולה בהגנת המארחת אך בעט בפזיזות מעל השוער. מנגד, בדקה ה-30, שלו הרוש מצא את הקורה ותסכל שוב את בן שמעון. כעבור שלוש דקות אובר-פרגון בהתקפת אשדוד מנע ממנה לכבוש. יחזקאל היה בעמדה נוחה והיה צריך לנסות להכניע את רן קדוש אך פרגן, מסר הצידה ודוד בעט כדור חלש.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1023089
This image has an empty alt attribute; its file name is 1023088

המשחק דעך משמעותית במחצית השנייה. האירוע המרכזי היה כאשר ניסו קפילוטו הוחלף ופונה לבית החולים מחשש לזעזוע מוח. חיים סילבס הגיב עם חילוף כפול כשהכניס את תומר אלטמן ואלמוג בוזגלו במקום גל אראל ונס זמיר. בוזגלו היה יכול לקנות את עולמו בדקה ה-65 אך רשם החמצה אדירה מתוך הרחבה אחרי מסירה של רז שטיין. חנן ממן לא בא לידי ביטוי בשבוע שעבר ולא חילק את המסירות המצוינות הרגילות שלו.

ניסו קפילוטו | לירון מולדובן

היה נראה שמ.ס אשדוד מתעייפת ולא לוחצת כמו בתחילת המשחק. יעקב בריהון עלה מהספסל כדי לרענן את החלק הקדמי (במקומו של שגיב יחזקאל) אך לא הצליח לעזור. החלוץ הפגין אנוכיות כשבמקום למסור לחבריו בדקה ה-75 העדיף לנסות לכבוש מזווית קשה. חמש דקות לסיום רוסלן ברסקי בעט טוב מחוץ לרחבה וסחט הצלה מיואב ג'ראפי.

עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

ארבע דקות לסיום הפועל חיפה כבשה בניגוד למהלך המשחק. הגנת אשדוד הרחיקה כדור קרן, ברסקי החמיץ מחוץ לרחבה ובעט כדור שטוח לרשת. ג'ראפי שלא ראה את הכדור הגיב מאוחר מדי. תחילה השופט רועי ריינשרייבר פסל את השער אך לאחר מכן נעזר ב-VAR. תוספת הזמן הייתה ארוכה בת שמונה דקות לאור הפציעה של קפילוטו, ובדקה ה-90+2 רן קדוש רשם הצלה ענקית.

על בן שמעון להנחיל מנטליות מנצחת בקבוצתו, כדורגל יפה זה לא מספיק ובעונה מוזרה כזו מדובר בנקודות מפוספסות לחלוטין. לגבי הפועל חיפה, הרי שאין סיבה שהיא תשחק בצורה מבוקרת ועובדה שאחרי החילופים הקבוצה הציגה שיפור ניכר ביכולתה, אך אין ספק שהמגמה חיובית ובקבוצה מברכים על ניצחון חוץ ראשון העונה.

שלו הרוש | לירון מולדובן
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן
שגיב יחזקאל, רוסלן ברסקי | לירון מולדובן

הפועל חיפה תסיים את הסיבוב במשחק ביתי נגד הפועל חדרה ביום שבת. מ.ס אשדוד מנגד, תצא לטדי למשחק קשה נגד בית"ר ירושלים. העונה כבר הצליחה לנצח את האלופה מכבי תל אביב כזכור אך משחקים מסדר הגודל הזה כמו היום – הם הבעיה שלה.

חיים סילבס | לירון מולדובן
רן בן שמעון | לירון מולדובן
רועי גורדנה, עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי