למי קראתם קבוצת תחתית? חדרה ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 על נתניה

הקבוצה של שרון מימר לא נחלצה מהשער של מלדה (40), השוותה כבר לאחר דקה בזכות מרמנטיני (41) ואברמוב כבש את שער הניצחון בדקה ה-70. הפרס: עלייה מעל הקו האדום. אטוולד במומנטום שלילי

(גודל טקסט)

שתי קבוצות עם מטרות שונות לחלוטין נפגשו הערב (שלישי) במחזור ה-12 במסגרת ליגת העל. המארחת הפועל חדרה רק רצתה לברוח מהתחתית בעוד מכבי נתניה הסתכלה אל עבר הצמרת. ואולם, על אף שהקבוצה של ריימונד אטוולד כבר עלתה ליתרון – חדרה הפגינה אופי, המשיכה את המומנטום הטוב שלה וקפצה מעל הקו האדום.

בדקות האחרונות של המחצית הראשונה הגיע האקשן. נתניה עלתה ליתרון בתום התקפה מבריקה כאשר בן אז'ובל העביר מסירה מצד ימין, גבי קניקובסקי הסיט ויונס מלדה כבש מכל הלב – 0:1. אלא שחדרה השוותה כבר אחרי דקה בזכות גבריאל מרמנטיני שבעט חלש לקורה ופנימה והשווה ל-1:1. החלק הקדמי של נתניה נראה טוב אך ההגנה מרבה לחלק מתנות.

שחקני מכבי נתניה. ספגו כבר בחלוף דקה אחרי היתרון | שלומי גבאי

במחצית השנייה היו דקות בהן היה נראה שנתניה תחזיר לעצמה את היתרון. זלאטן שחוביץ' שלח כדור אדיר לקורה בדקה ה-68 דווקא ברגל החלשה ובהמשך מלדה כמעט השלים צמד אך נתקל על ידי רובי לבקוביץ'. עוד קודם לכן, כבר בדקה ה-60, שרון מימר הביט לספסל ושלף משם את גלעד אברמוב המוכשר, בחילוף שהתברר כמנצח.

כעבור עשר דקות, בניגוד למהלך המשחק, אברמוב בעט בין הרגליים של עמוס אחרי כדור רוחב מעולה של רודריגו בונגונגי. שחקני נתניה עטו על השופט ומחו על השער אך זה לא עזר להם. ריימונד אטוולד איחר מאוד עם החילופים והיה נראה שהקבוצה שלו מאבדת את הסבלנות.

בדקה ה-70 בניגוד למהלך המשחק גלעד אברמוב קבע מהפך עם ה-1:2 של הפועל חדרה כשבעט בין הרגליים של דני עמוס אחרי כדור רוחב מעולה של רודריג בונגונגי. השחקנים של מכבי נתנחיה עטו על השופט אך זה אישר את השער.

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

רק בדקה ה-83 אטוולד הגיב למתרחש והכניס את אילון ירושלמי ורוי קורין במקום אביב אברהם וזלאטן שחוביץ'. החילוף האחרון הגיע בדקה ה-90 כאשר חן עזרא פינה את מקומו לדולב אזולאי אך ללא הצלחה. קיליאן ואן דר קאפ הצטרף לעזרת חבריו בהתקפה בדקות הסיום כדי לסייע במשחק הראש שלו אך חדרה שמרה על היתרון בגאון.

חדרה עם חמישה משחגי ליגה רצופים ללא הפסד – קפצה עד למקום העשירי והיא תסיים את הסיבוב במשחק נגד הפועל חיפה – יריבה ברמה שלה. מכבי נתניה, מנגד, ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים ופתיחת העונה הנהדרת נראית כזיכרון רחוק. לנתניה מצפה משחק קשה מאוד במחזור ה-13 כשתארח את מכבי חיפה המוליכה.

עבדאללה ג'אבר, חן עזרא | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי